Pagini

5 septembrie 2014

Day 11. Adio Camaret

E ultima seara. Mi-am luat la revedere de la ocean, dar nu si de la oameni. Imi place mai mult oceanul. E mai interesant  si cu siguranta imi va ramane toata viata in suflet, oamenii nu. Oamenii sunt trecatori. Oamenii vin si pleaca. De ce sa te prefaci fata de ei cand tu chiar nu ai niciun sentiment? Oricum nu ii vei mai vedea niciodata. Niciunul nu mi-a atras atentia. Niciunul nu mi-a exprimat nimic.

Stateam pierduti pe doua borduri si faceam curatenie intre sticle. Pe partea cealalta a bordurii era grupul acela de care am mai vorbit. La fel de frumosi ca in prima zi. Poate putin mai frumosi. Ei da, acolo am vazut fețe interesante, care  imi exprimau ceva si cu care probabil (cu siguranta) as fi schimbat doua vorbe.

A inceput piesa aceea si am inceput sa dansez brusc. Nu are cum sa nu imi aminteasca de tine chiar daca vreau, chiar daca nu. O auzeam tot timpul, chiar si cand nu ar fi trebuit. Sunt curioasa daca mai exista si pentru tine sau ai uitat de ea fiind septembrie acum?!

Nu stiu daca am zis, dar aveam o anumita stare de spirit in prima seara aici. Si acum e exact la fel. Nu pot sa imi controlez creierul si ma enerveaza groaznic! Doamne ce animale suntem!

Ma uit insistent si stiu ce e in mintea fiecaruia. Acelasi lucru era si in capul meu. De mult timp. Cu detalii si tot tacamul, dar nu poti sa-i dai frau liber si sa faci tot ce gandesti pentru ca sunt oameni in jurul tau care judeca orice miscare. Si nu sunt eu genul care sa imi pese, dar de data asta chiar nu am chef.

Au barfit pe toata lumea, toata lumea avea defecte in lumea lor perfecta. Oamenii cu burta au barfit oamenii cu abdomenul plat. Oamenii carora le e lene sa fuga au barfit oamenii care din 3 miscari s-au urcat pe acoperis ca sa intre in camera fara sa foloseasca scarile. Oamenii care nu stiu sa danseze au barfit oamenii care se distrau si formau un grup unit.

In momentele acelea iti dispare si imaginatia. Dar poate e mai bine, poate e mai bine sa nu gandesti atat, poate e mai bine sa nu ai instincte. Da, din pacate, e mai bine.


Adio Camaret! 
Adio cu un gust salbatic si neindeplinit!

Niciun comentariu: