Pagini

22 septembrie 2014

Ce imagine ai ales?

Cateodata mi-ar placea sa se desparta o parte din mine, sa stea undeva sus si sa vada fiecare miscare a ta, dar mai ales fiecare gand.

Vreau sa vad daca si tu te uiti la aceleasi stele la care ma uit si eu. Vreau sa stiu daca iti zboara gandul la mine, dar mai ales cum. Vreau sa stiu daca ne gandim la aceleasi lucruri. Vreau sa-ti stiu si cele mai murdare ganduri, sa vad pana unde pot sa ajunga, dar nu as vrea sa le aud, sa nu mi le spui niciodata, ma fac sa ma simt stanjenita. Vreau sa vad daca sinceritatea ta e aceeasi pe care o stiu si eu. Vreau sa vad care e imaginea pe care o vezi in mine; pe care ai inseles-o? Pe care o vrei? Care iti place mai mult?

Vreau sa stiu. Dar cel mai mult as vrea sa-mi vad mie reactia cand as afla toate asta.

Batai de inima? Fuga? Glezne umede? Toate impreuna?

Niciun comentariu: