Pagini

21 septembrie 2010

Trilul de azi -> 17

De doua saptamani am neglijat-o total. Nu e invatata cu asa ceva. Nu exista saptamana sa nu am pentru ea un poster nou, o poezie, 2 versuri, o poza colorata sau un alt lantisor langa celelalte zeci... Acum dulapurile sunt aproape goale pentru ca hainele imi stau spanzurate pe scaun, am 3 genti langa pat, sertarele mi-au ramas deschise, iar biroul e innebunit de toata aglomeratia ce il apasa. 
Raftul cu felicitari pare trist, pozele nu mai imi zambesc, posterele au colturile incretite, iar patul e suparat pentru ca in fiecare noapte imi gaseam un loc mai bun de dormit... 
Muzica nu a mai invaluit de mult camera, nu a mai facut-o sa vibreze pana la bataia in perete a vecinilor, nu i-a mai dat acea aura care o lumina, cu toate ca nu am geamuri... nu mai are nimic.

Azi totul trebuie sa revina la normal!


...doar pentru ca imi exprima cel mai bine starea din momentul acesta si pentru ca nu exista niciun Daniel.

Niciun comentariu: