Pagini

23 septembrie 2010

Nu am cazare

Toate planurile pe care le aveam pana acum... ca ma mut in camin de sambata, apoi s-a transformat in duminica dimineata, apoi in duminica seara, ca imi umplu camera de postere, ca imi cumpar periuta de dinti noua, uscator de par mic si frumos, imi pun asternuturi verzi, imi fac doua rafturi noi, ca o sa fiu zambareata cu fetele, dar o sa ma lupt sa iau patul de sus si o sa imi aranjez hainele frumos in dulap... toate aceste planuri si-au luat zborul pentru ca eu nu am cazare pana miercuuuri.


M-am intristat. De ce nu a iesit totul asa cum am visat? Raspuns: “viata de student” – totul se intampla asa cum te astepti mai putin.
Mi-am luat un baton de ciocolata Mars, am intrat in cada cu apa fierbinte si cu playerul in urechi am uitat de mine acolo pentru doua ore… Acum am un alt plan:

Vineri seara merg in Zorki si stau pana la 5; 3 ore incerc sa atipesc in foisorul din Parcul Mare, pana la 16 stau la strans gunoaie, inca 2 ore ma ofer voluntar sa ii mai ajut, poate primesc un sandwich… seara ma duc la Ralu sa fac un dus, ies cu Andrei in oras, la 2 ajung la Cristina, vorbim pana la 4, apoi dorm pe jos in camera surorii ei. Se face duminica… merg la Andreea ca face macaroane cu branza, ies la o cafea cu Angela, Ramona imi da o bluza curata ca sa pot sa ma intalnesc cu Mihai. El intarzie si ma plictisesc sa il astept asa ca merg in pubul ala de pe colt caruia ii uit tot timpul numele si ma asez la bar. Imi cumpar 3 beri (cu gandul ca iar nu am bani de mancare pe dimineata) si ma imprietenesc cu Elena, Luci, un alt Mihai si Lacrimioara, dar toata lumea ii zice Crina. Sunt simpatici, pana sa le spun ca nu am unde sa dorm si sa dispara toti de la bar… 

Se face 4 dimineata, inca nu mi-am gasit cazare si tot stau in faţa ultimei beri expirate. Tipa care a umblat pe la mese toata seara imi pune mana pe picior si zice: “Hai la mine”. Ma gandesc... "Perfect, un acoperis cat de cat mi-ar fi de folos pentru cateva ore". O luam spre “casa”, se opreste la un Non-Stop si ia o sticla de vin ca sa aflu ca e lesbiană. Mi se opreste putin inima, dar ce sa fac, ma sacrific, oricum are un fund frumusel. O noapte lunga, foarte lunga pot sa spun ca ma trezesc (la ora 13) goala si cu o mana straina pe san... Ma imbrac repede si fug la faculta, nu pot sa ratez prima zi de scoala (De ce ar incepe festivitatea la ora 16? Nu inteleg, dar pentru moment e bine asa).
Ajung, incerc sa par vesela (inca ma tot gandesc la noaptea ce a trecut), dar am ochii bulbucati, parul aiurea si lumea sa uita ciudat la mine... am bluza pe dos! Eeeh, macar o sa ma tina minte. Nu inteleg nimic din ce se intampla acolo si nici nu ma chinui... si maine e o zi.

Vorbesc iar cu Cristina sa ma primeasca la ea, dorm toata ziua in pijamaua roz a Danei si marti pierd vremea in oras cu Dan, Vero, Ale, Alex si ma ascund de Mihai (unul din cei doi). Pana la urma imi spune Dan ca pot sa fac dus la el, merg sa manac la cantina pe bani imprumutati de la Corina si fug la Ioana pana dimineata ca e singura.

Miercuri ajung ai mei in Cluj cu toate bagajele. Ei credeau ca raman la Patri zilele astea, dar am avut surpriza sa vad ca e plecata toata saptamana la munte.

“Sper ca ai de cand sa dormi la camin ca nu il platim degeaba, gata cu atatea prietene” zice mama putin incruntata. 

- Stai linistita mami, o vreme cel putin nu o sa mai imi las pentru nimic in lume patul din camin!



Skin - Should I Stay Or Should I Go [Clash Cover]
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu: