Pagini

30 septembrie 2010

Come away with me

Cred ca incepi sa exagerezi… nu ti-am dat voie sa ai o a doua casa la mine in minte, de ce esti tot timpul acolo? Nu ti-am dat voie pe perna mea, de ce te visez in fiecare noapte? Nu ti-am dat voie nici la mine in geanta, dar te gasesc tot timpul in telefon? Nu ti-am dat voie, dar tu bantui strazile, parcurile, cursurile plictisitoare, dusurile lungi si fierbinti, diminetile tarzii… cum faci ca te simt peste tot?


Dar daca te iau de mana si iti spun “hai sa mergem” vei veni cu mine? Sa mergem cat ne tin picioarele, sa mergem fara tinta… si ziua si noaptea, sa avem la noi doar un pachet de tigari si unul de biscuiti.
O sa ajungem intre munti, iarba o sa ne gâdile gleznele, praful de pe carare o sa ne inunde narile si soarele ne va mangaia delicat pielea.

Cand ni se termina pachetul de tigari venim inapoi, luam o ciorchina uriasa de struguri si mergem in camaruta noastra mica… acolo vom umple peretii de saruturi, parchetul de imbratisari si canapeaua rosie de acorduri de chitara.

Mmmmmmmnu o sa mai vreau sa ies niciodata de acolo.



Norah Jones - Come Away With Me
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu: