Pagini

6 septembrie 2010

I'm feeeeeeling good

E o zi minunata! 
M-am trezit zambind pentru ca tu deja imi erai in minte. Am uitat sa mananc, am uitat sa-mi ud floarea din camera si sa-mi pun hainele in dulap; am uitat ca voi avea musafiri, ca trebuie sa pregatesc pranzul sau sa imi platesc factura de telefon. E o zi prea frumoasa ca sa ma gandesc la toate astea. Asa ca inchid interfonul, dau muzica la maxim si ma las purtata de ganduri.

Stomacul meu a inceput sa tremure, sa se miste in toate partile... nu stiu daca e de la atata fericire, de la faptul ca insisti sa apari in mintea mea sau... aaah, mi-e foame. 
Am gasit o ciocolata Mars uitata de ceva timp pe un raft in camera mea. Perfect! Dau drumul la apa in cada (azi vreau sa folosesc cada uriasa in care facem baie numai de sarbatori), golesc jumatete tubul de spumant de baie si imi arunc hainele in toate partile (te rog, nu iti imagina asta, o sa ajungi prea departe).

Intru in cada plina, trec de stratul rece de spuma si ajung in apa fierbinte. Bronzul prinde o culoare mai frumoasa la lumina acelui bec discret, spuma care imi invaluie tot corpul imi da fiori, iar imaginea ta o vad de fiecare data cand clipesc. 
Mmmm... ciocolata mi se prelinge pe degete in timp ce partea mea preferata, caramelul, imi surade viclean. E o senzatie incredibila, iar Nina Simone canta al dracu' de bine. De ce nu esti langa mine?

I'm feeling so fucking goooooooood!

Niciun comentariu: