Pagini

17 septembrie 2010

It's Friday!


Imi place.  
Imi place cum rade la telefon,
imi place cum devine brusc serios si
imi spune ca sunt frumoasa.
Imi place cum are tot timpul o replica
isteata
sau cum imi face avansuri indraznete,
dar este in acelasi timp discret.

Imi place ca pot sa ii spun orice
in orice clipa,
sigur o va lua asa cum trebuie.
Imi place ca se prinde la subtilitatile mele,
ca nu trebuie sa-i explic ce am in minte,
el stie.

Imi place cum ma ia de mana...
pe strada, in parc, in camera de zi sau pe stadion.
Cum imi saruta umerii,
cum ma vrea toata numai pentru el,
cum imi sopteste ganduri la ureche.

Imi place cand ma suna si
imi spune un “servus” plin de viata,
ca nu mai vrea sa inchida telefonul
si nu accepta sa se culce fara
“Noapte buna!”,
chiar daca e 2 dimineata si eu dorm,
de mult timp…
(imi place cand ma trezesti din somn,
chiar si pentru cele mai aberante motive).

Imi place cand imi canta,
eu stau pe genunchii lui sa il ascult
si ii umblu prin par.
Imi place sa ii conturez faţa cu degetul
si istetimea din ochii lui
din acea clipa.

Imi place cand stam pe iarba,
bem doua beri in faţa soarelui.
Cand mancam struguri
direct din via inalta;
atunci e momentul meu,
pentru ca trebuie sa ma ridice in cârca.

Imi place.
Imi place pentru ca ii plac papucii,
murdari,
are maini frumoase si
ma musca de buza de jos.
Pentru ca imi trimite sarutari,
dupa ce am urcat in tren,
ca imi da senzatii de film sau...
ca ma binedispune oricat de trista ar fi ziua mea.

Imi arata ce inseamna cu adevarat noul
si se bucura impreuna cu mine de el.
Imi place zambetul lui de copil,
cand ii duc prajituri,
ca ma tine in brate cand plang
si se uita dupa mine cand plec.

Imi place ca pot sa fiu...
 pur si simpu 
eu.



The Cure - Friday I'm In Love
 Asculta  mai multe  audio   muzica

Niciun comentariu: