Pagini

23 decembrie 2011

Vin, sarbatorile vin

In prag de sarbatori toti ne schimbam, toti zambim pe strada si parca ne transformam in niste copii... Avem sute de globuri in casa, dar nu ne putem dezlipi ochii de miile din magazine, sarim din pat in fiecare dimineata in speranta ca s-a asternut o patura alba pe trotuarul din fata casei si ne plimbam printre beculete si brazi impodobiti, cand inainte cu o luna nu ne gaseam timp pentru "pierdut vremea".

Cand se apropie aroma Craciunului, parca le-am oferi cate o imbratisare tuturor celor din jur si suntem extrem de curiosi de micutul cadou pe care le-am putea gasi dimineata sub brad. Lumea se schimba, ne vrem familiile tot mai aproape si parca le iubim si apreciem mai mult.  

Eu imi ador familia si apropiatii in fiecare zi, dar de Craciun nu ma imaginez altundeva decat in mirosul de prajitura, facand bradul pe muzica de la VH1 si ajutand la reparatia instalatiei, care in fiecare am are o problema.

As vrea sa fiu mai mult langa cei apropiati decat o fac, dar drumurile noastre sunt diferite, nu a gresit nimeni, asa ne-am dezvoltat... doar Craciunul le uneste, atat cat se poate, daca nu fizic, macar sufletele.

Tu reusesti sa ii apreciezi destul pe cei care merita? 
Tu stii ce inseamna sa iti fie aproape?

Niciun comentariu: