Pagini

29 decembrie 2011

2011

Ca in fiecare sfarsit de an, exista o zi in care stai si incerci sa iti aduni la un loc toate sentimentele pe care le-ai avut in decursul anului, asta numai dupa ce realizezi ca si acum ti s-a indeplinit dorinta de Revelion (mai mult sau mai putin as putea zice). 

Te gandesti la toate rautatile sau lucrurile bune pe care le-ai facut, te gandesti daca ai realizat ce ti-ai dorit, te gandesti daca ai reusit sa faci ceea ce ti-ai propus, dacate-ai dezvoltat, daca te-ai maturizat, daca ai reusit sa faci un pas inainte fata de locul unde erai in 2010.

Anul acesta...

  • mi-a fost dor de casa mai mult ca oricand
  • am avut un sentiment pe care nu l-am mai simtit pana acum si recunosc, m-am speriat
  • am simtit ca oamenii de langa mine sunt cei mai cretini posibili iar eu sunt centrul Universului
  • m-am urcat in tren si m-am plimbat fara sa stie nimeni
  • m-am bucurat de seri pe care eu le consideram speciale, desi nimeni nu intelegea
  • am reusit sa imi vad numele pe doua legitimatii de presa
  • mi-am mazgalit spatele in ciuda tuturor cuvintelor nu
  • am intrat in stari din care nu am mai vrut sa ies
  • mi-am petrecut Valentine's Day singura, flirtand, in acelasi bar, cum o fac de ceva ani buni
  • am incercat sa ii innebunesc pe cei din jur si am reusit
  • m-am transformat in "regele soselelor"
  • am umblat dintr-o parte in alta a orasului cu autobuzul cu o speranta in mine, dar de multe ori nu mi-a iesit nimic
  • mi-am petrecut cea mai frumoasa saptamana de vacanta
  • am mintit pana am crezut si eu ce spun
  • mi-am pus 9 dorinte la 9 stele cazatoare intr-o singura seara si toate mi s-au indeplinit
  • am dezamagit oamenii fara sa merite doar ca sa ma simt eu bine
  • am reusit sa fac un pas mic in fata dupa tot voluntariatul (dar am ramas si cu el)
  • am petrecut 2 saptamani cu 60 de oameni necunoscuti si... totul ramane in acele 2 saptamani
  • am inventat oameni si pana la urma au chiar facut parte din realitate
  • am facut lucruri doar pentru ca stiam ca asa ies basma curata, nu ca as fi chiar crezut in vorbele mele
  • atunci cand am crezut ca a murit copacul meu si nu mai exista nimic parca atunci a inviat mai tare
  • am visat cu disperare la ceva ce mi se parea imposibil de atins si atunci cand am renuntat la "visul" meu mi s-a oferit pe tava, dar din pacate, nu am mai putut profita de el
  • am umblat pe strazi fara sa stiu de mine
  • am urat oamenii lenesi si plictisiti (si inca ii mai urasc, chiar si cuvintele in sine)
  • am injuart mai mult ca in oricare alt an si... nu pot sa imi dau inca cu parerea asupra acestui fapt
  • am dormit in alte paturi fara sa ma simt vinovata
  • m-am convins ca mi-e foaaarte bine si singura, dar si cand nu sunt singura
  • mi-a fost dor dor dor
  • am invatat ca roata se invarte intotdeauna
  • am umblat in lung si-n lat simtind aerul de munte si briza marii
  • m-am luptata cu timpul si inca nu stiu daca am reusit sa il inving
  • am renuntat la extazul de cateva zile pentru o stare de bine continua, asta nu inseamna ca nu am profitat un pic de el
  • am plans cand nu am reusit sa fiu acolo unde am promis
  • am facut lucruri doar ca sa distrug ceva in jur si mi-a iesit… dar apoi nu am fost foarte incantata de asta
  • am categorisit oamenii si in unele zile imi pastrez aceleasi idei
  • m-am bucurat de privirea neagra care nu se mai oprea din cercetat si pus intrebari fara sa ii aud glasul
  • am invatat ca tot timpul iti platesti toate greselile
  • i-am imbratisat pe cei dragi cat am putut de tare, iar pe altii i-am alungat
  • m-am bucurat de framantarile din jur si m-am enervat cand acestea s-au retras si s-au ascuns in carapace (cred insa, ca o sa iasa iar la iveala)
  • am urat oamenii care nu pot sa aiba propria lor personalitate
  • am urat oamenii care mai bine intreaba fara sa se intereseze (catusi de putin)
  • am urat oamenii care vorbesc aiurea
  • am urat oamenii care spun lucruri pe care nici ei nu le cred
  • am urat oamenii care imi dau sperante/fac promisiuni/spun lucruri si apoi uita
--- se pare ca anul acesta nu mi-au placut foarte mult oamenii ---
  • m-am incapatanat pana la refuz doar ca sa pedepsesc
  • m-am bucurat de zapada si de clipa fara sa imi mearga gandul mai departe de atat (cred ca a fost prima data)
  • am plans mai mult decat trebuia, dar nu din motivul care se vedea la suprafata
  • am fost rea cu unii si vroiam sa le fac rau
  • am iubit, am iubit, am iubit prea mult si am avut senzatii de iubire, dar au fost doar senzatii
  • am urlat 3 ore la concerte
  • am umblat cu rasuflarea taiata, dar nu am zis nicio clipa ca nu mai pot
  • m-am prefacut si uneori mi-a iesit, alteori nu
  • mi-au curs lacrimi siruri in vazut lumii si m-au facut sa spun eu niciodata nu o sa mai... (si chiar credeam atunci), dar in urmatoarea zi am uitat. Am uitat, deja imi era bine!
  • am ascultat aceeasi piesa de 2374 de ori fara sa ma satur
  • am avut senzatii medievale
  • am facut salturi indraznete
  • mi-am dat seama ca oamenii sunt prosti si nu au limite cand vine vorba de avere si uita de lucrurile mai importante din jur (ii urasc si pe ei!)
  • am fost nemultumita cand nu aveam voie si multumita cu putin
  • mi-am regretat decizii, apoi m-am gandit ca e mai bine asa totusi, dar le-am regretat iar
  • m-am simtit cel mai norocos din orasul acesta
  • am fost cea mai fericita din lumea aceasta si am ras pana m-au durut obrajii
  • am fost indecisa, dar puteam lua o hotarare, nu ma deranjeaza sa dau cu capul uneori, dar cei din jur mi-au facut situatia si mai grea. Nu le-am multumit pentru asta
  • am dormit cu picioarele incaltata in pat, o perioada, acum am asternututile prea albe, nu mai pot... si eu sunt cea care trebuie sa le spal
  • mi-a mers gandul prea departe, acolo unde am promis ca nu mai ajung
  • mi-am dat seama cat de saraci sunt oamenii care nu se misca putin in jur, care nu sunt curiosi, care nu pot sa ia lumea in frau, care nu pot sa calce fara sa isi gandeasca pasul si cat de saraci sunt si cei care nu sunt in stare sa vada la mii de kilometri departare
  • m-am bucurat de vorbele aiurea din baruri si de poeziile mazgalite pe coli in patratele
  • mi-am inventat numarul de telefon, dar pana la urma tot am fost descoperita
  • nu am renuntat la mine pentru... pentru o viata mai buna, sa ii zicem asa
  • dar am renuntat la mine pentru alte lucruri, mai putin importante, poate
  • m-am bucurat de zambete si le-am facut sa se transforme in rasete, dar cateodata le-am taiat din radacina
  • mi-am petrecut saptamana speciala, undeva departe, poate mai bine decat mi-as fi dorit-o
  • mi-am baut sampania speciala si momentul l-am ales perfect... acel moment care parea imposibil de atins
  • cineva mi-a dat peste nas si nu am reusit sa ajung peste ocean, dar acum nu mai regret
  • mi-am luat papuci rosii (2)
  • m-am ales cu un bronz cafeniu (si de invidiat :P)
  • am scris (pe blog) mai mult ca anul trecut (cu 25 de postari...)
  • nu am avut noaptea/ziua/saptamana incendiara cu Patri, Emma sau Eddie, dar nici la anul nu e prea tarziu...
  • prietenii nu cred ca am reusit sa ii tin mai aproape, dar micile tampenii propuse le-am realizat
  • am cunoscut oameni noi --- multi!
  • am facut baie noaptea si a fost mai mult decat mi-am dorit
  • am facut miiiiiiiii de poze
  • mi s-au facut poftele de la o zi la alta
  • si si si...  e prea mult sa ajung la 365 de randuri...
Se pare ca... am avut un an plin! Un an plin care la un moment dat parea sa fie sec si urat pe o parte, dar amplu si profund pe alta parte. Pana la urma a fost plin, amplu si profund pe toate partile!

Astept anul 2012 cu bratele deschise si fara niciun regret, dar cu asteptari mari.


Poza 2011:


-- pentru libertate, fericire, dragoste si hohote de ras --



Niciun comentariu: