Pagini

25 august 2014

Day 0. Un gand si o melodie



In cateva ore pleaca avionul si eu inca nu am bagajul facut. Nici macar nu m-am gandit la el, dar probabil ca va fi gata atat de repede incat o sa am timp sa ma uit si la un film. 

Merg spre cluj intr-un autocar plin de oameni transpirati. Soferul a vorbit cu mine in doi peri si nu a vrut sa imi puna bagajul la cala, iar acum stau cu el in brate. A zis ca nu este destul loc. Am insistat pentru ca toata lumea ma injura ca nu poate trece si brusc s-a facut loc.

Pot sa spun ca e dezgustator autocarul asta si plin de oameni nefericiti. Dar in clipa in care imi apropiu castile de urechi si o aud pe tracy chapman totul se schimba. A rasarit soarele serii printre picurii de ploaie si eu sunt cu gandul in vacanta. La vacanta ce urmeaza si la senzatiile pe care mi le va da. La imbratisarea sincera de care o sa am parte in aeroport si la inca cateva zambete false. Dar pe langa vacanta mai am un gand. Un gand si-o piesa. Imi plac amandoua. 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte interesant!

Anonim spunea...

Foarte interesant!