Pagini

27 octombrie 2011

Ieri, in centru

Nu stiu de ce am remarcat-o, era pe o banca in fata mea, nu cred ca m-a observat ca o analizez si nici nu stiu de ce am ales-o pe ea, era multa lume in jur.

Avea ochi lunguieti, nasul ascutit, buze subtiri si pometii pronuntati. Imbracata... destul de ok, mai putin un accesoriu... dar toate astea si coastele proeminente de pe piept mi-au spus: E un om rau! M-a bufnit rasul si ma gandeam Ce e cu mine? Ce m-a apucat? Ce conteaza, e doar o necunoscuta! Dar in urmatoarea clipa am auzit-o vorbind la telefon. Spunea de ceva prietena de-a ei, ca nu se stie comporta, ca o ia peste picior si parca vroia sa se razbune. Nu vroiam sa ascult, deja ma simteam chiar prost pentru asta, dar nu ma mai puteam abtine.

Apoi a trecut la ceva tip, pe care il vroia, dar nu cu sufletul, ci doar ca sa obtina o victorie, doar ca sa poata da cuiva peste nas si acum incerca sa isi faca planul de atac. Isi exprima disperarea in centrul orasului si apoi altei prietene ii povestea de cea cu care a vorbit la telefon, numai "cuvinte de lauda".

Am avut dreptate, e un om rau!

La intriga mea absurda mi-am raspuns, iar ea incepea sa fie plictisitoare, atatea planuri pentru nimic, atatea idei de razbunare fara nici un rost sau un final (- asta nu-i ies niciodata, nimanui -), plus ca era si sâsâită si ma enerva. M-am ridicat s am plecat de acolo.

Din totdeauna am stiu ca pot sa citesc oamenii usor!


Too many people going underground
Too many people pulled and pushed around


Niciun comentariu: