Pagini

22 octombrie 2011

Dezvinovatire

Si ce daca stateam in acelasi bar si la aceeasi masa? Si ce daca stateam pe scaunul tau? Si ce daca eram singura? Si tu ai venit in acelasi loc doar ca ... erai cu o alta ea. Sa inteleg ca vroiai sa stai la aceiasi masa, sa beti un ceai, cum faceam si noi candva si sa ii povestesti despre puloverul tau primit recent. Vroiai sa fiti in acelasi loc in care eram si noi alta data, sa va zambiti unul altuia, dar tu sa ma vezi pe mine in zambetul ei. Tu erai cu totul in alta parte, tu vroiai sa te gandesti la mine si la trecutul nostru, altfel de ce ai fi adus-o chiar acolo? Uite ca ti-am schimbat planul fara sa vreau. Nu poti sa ma pui in infatisarea alteia, intelege, nu o sa reusesti niciodata.

Acum poti sa crezi ce vrei, stiu ce gandesti pentru ca te cunosc destul de bine, dar eu am ales locul acela pentru ca era langa geam si aveam nevoie de lumina sa citesc, era langa calorifer ca sa imi dezghet obrajii si era singurul separeu in care nu statea nimeni. De ce ai venit? Imi era bine pana acum. Eu nu caut sa ma duc in trecut nici singura, nici cu alte persoane. Eu traiesc acum, pe scaunul acesta scriind, pe o hartie patata.

Dar cand te-am vazut pe tine am inteles tot. Am inteles toate gandurile pe care le ai noaptea si imaginile care iti vin in mnte cand mangai pe altcineva.

Maine unde mergi? Pe banca mea preferata din varful dealului sau prin parc pe aleile pe care ne plimbam zi de zi?

Niciun comentariu: