Pagini

30 noiembrie 2010

Oare cum il chema?!


Ce burzulita sunt in dimineata aceasta! Dar unde sunt? Doamne, nu cred... aseara am facut-o cu... cu tipul in camasa albastra, nu mai stiu exact cum il cheama. Alin? Calin? Nunu, Catalin! Da, Cata! Mmmnu, Andrei oare? In fineeee eram in barul acela cu caramizi rosii, am baut vin (putin mai mult decat de obicei) si as fi facut orice sa nu ies din stare aceea...

Acum hainele imi sunt peste tot si imi sunt sifonate. Trebuie sa plec de aici. Nici macar in ce cartier m-a adus nu mai tin minte si nici nu sunt sigura ca mi-am adunat toate de aici, dar macar geanta mi-e "completa".

Suna urat daca spun ca am facut sex, dar nu o pot numi dragoste daca nu am fost prezenta acolo, stiu doar ca m-a facut sa zambesc.

Am ceva de mers pana acasa, iar lumea de pe strada se uita ciudat la mine. Parca ar stii tot ce am facut aseara... ar putea sa imi spuna si mie ca eu nu mai tin minte exact. Oricum sunt constienta ca arat ca o bucata de carne usoara proaspat incinsa si miros a sex...

E prima data cand fac sex, eu pana acum am facut doar dragoste si e prima daca cand nu pot sa imi dau cu parerea in legatura cu ceva. Dar cred ca stiu... Nu imi place sexul! Nu imi place sexul pentru ca imi burzuleste parul, imi sifoneaza hainele si ma face sa miros urat.

Marylin Manson - Slutgarden
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu: