Pagini

18 noiembrie 2010

E in fata blocului...


De 6 luni nu ne-am mai intalnit… ne-am luat la revedere in mai cu o imbratisare uriasa si de atunci nu am mai dat nas in nas niciodata, dar in ultimul timp e in fata blocului meu. Sta acolo cel putin 15 minute in speranta ca o sa ies pe geam sa fumez o tigara, ca o sa imi intind hainele pe balcon sau o sa imi scot mancarea la rece.

O vad in fiecare seara, nu ma misc din fata geamului pana nu pleaca, dar nu am iesit nicodata de dupa perdea. Nu stiu ce mi-ar spune daca as iesi, poate ar lua-o la goana, poate ar ramane crispata, poate s-ar bloca si nu ar mai stii ce sa zica, nu stiu, dar ma simt mai in siguanta dupa perdea.

Nu m-ai uitat inca. De ce nu vii sa-mi bati la usa? Am sa te primesc in casa si poate… poate n-am sa-ti mai dau drumul. 
Niciodata!



Un comentariu:

Anonim spunea...

like.