Pagini

26 noiembrie 2010

Mi-e dor si doare


Te vad in toate chipurile din oras, iti simt mirosul la fiecare adiere a vantului si te aud in tot zgomotul ce ma inconjoara. Nu imi plac sentimentele acestea, nu imi plac si nu le vreau. De aceea nu iti raspund (uneori) la telefon, de aceea fug de tine pe strada sau incerc sa iti evit privirea daca te zaresc din gresala.

Azi cand eram in statia de autobuz si te-am vazut m-am urcat in primul numar, cu toate ca mergea in directia gresita, doar ca sa ma indepartez de tine. M-ai vazut. Ai ramas blocat in mijlocul strazii cu mainile ridicate. Doua lacrimi au inceput sa imi curga pe obraz, ma uram in clipa aceea. De ce nu am fost in stare sa dau ochii cu tine? De ce nu m-am putut opri si sa iti spun zambind „stii... imi lispsesti”. De ce alergăm unul după celalalt si cand ne ajungem incepem sa alergăm unul de celalalt?

Vreau sa dispari. Vreau sa imi schimb sentimentele. Vreau sa ma trezesc dimineata si sa ma gandesc la soarele de pe cer, nu la parul tau burzuilit. Vreau sa ma culc seara gandindu-ma la ce urmeaza sa fac maine, nu la cum ar fi sa ma tii tu in brate. Vreau sa ma plimb prin centru si sa meditez la cartea pe care am terminat-o ieri, nu la cuvintele ce mi le-ai scris in mesaj aseara.

Oooooooh nu!

Vreau sa fii langa mine si sa te imbratisez, nu sa ma abtin pentru ca stiu ca nu ar trebui sa o fac. Vreau sa iti tin obrajii intre palme si sa iti spun tot ce simt in clipa aceea, cu orice risc, nu sa vorbesc ore intregi aiurea la telefon, doar ca sa nu inchizi, doar pentru teama ca nu am sa te mai aud cateva zile.

Vreau sa scap de toate sentimentele astea. Vreau ca acest „vreau” sa nu mai insemne nimic, de aceea fug de tine. Mi-e frica sa te vad pentru ca nu stiu cum voi reactiona, cum ar trebui sa reactionez si din acelasi motiv te sun peste 15 minute dupa ce am inchis spunandu-ti ca nu stiu de ce te-am sunat, doar ca am impresia ca nu te-am auzit de mult.

Eu nu inteleg nimic din toate antitezele din capul meu, tu ma intelegi?


I wish that I could hate you!

Niciun comentariu: