Pagini

21 noiembrie 2010

Motive

Pentru ca:
  • stiu ca ai sa il citesti
  • muzica nu se sfarseste niciodata
  • ne-am tuns in aceeasi zi si ne sta bine
  • sticlele de vin rosu (sec) se termina atat de repede
  • m-am simtit ca intr-un film si inca am ramas acolo
  • imi place respiratia ta prin parul meu
  • inca ai tenisi rosii
  • vocea ta ma face sa zambesc
  • nu ai chef
  • iti place sa stii ca e despre tine 
  • brelocul verde mai e la mine pentru o zi 
  • o sa mai treci mult timp in lumea asta virtuala 
  • ti-e somn
  • orele cu chitara in brate par nesfarsite
  • supa de perisoare e mai buna ca oricand
  • prajitara cu mar ne face sa tacem in bucatarie pentru o jumatate de ora
  • nu ai covor
  • visurile sunt mai reale ca oricand
  • planurile gandite si razgandite se mai schimba si a treia oara
  • nu o sa ma vezi trista
  • mailurile tale raman salvate intr-un folder special
  • sunt cool asa cum sunt si nu pot sa ma schimb
  • pe scaunul cu roti nu o sa se mai invarta nimeni cat mine
  • am nevoie de cuvinte
  • e luna plina
  • faci parte din poeziile mele
  • astepam zapada sa iti fac un om de zapada
  • libraria ma suporta ore intregi pana sa apari tu
  • stii cel mai bine sa alungi frumosul
  • energia imi va ramane mereu in vene
  • urasc mailurile pe care le primesti si crezi ca nu stiu de existenta lor
  • bocancii vor ramane mereu punctul forte
  • fac ceea ce spun
  • poza de pe perete e tot acolo
  • nu am facut baie in frunze toamna asta 
  • dupa 2 vine intotdeauna 3
  • poti sa faci multe lucruri daca ti le doresti cu adevarat
  • nu prea inteleg
  • tu nu intelegi nici atat
  • ma gandeam la atat de multe lucruri si acum am uitat majoritatea
  • gandesti in locul meu
  • caciula maro si-a gasit un loc in dulap
  • privirea ta tot atinge privirea mea asa cum nu ar trebui
  • ochii tai tot imi ating corpul si inca il mai dezbraca
  • sarutul pe buze mi-a taiat cuvintele pregatite de acasa
  • mesajul asta ramane aici doar pentru 2 zile
  • iti plac pentru ca-urile
  • ai tot spatiul din lume daca stii sa il folosesti
  • eu am simtit cele doua cuvinte 
  • uneori trebuie sa pui punct ca sa poti sa o iei de la capat

Tori Amos - Crucify
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse


Nothing I do good is enough for you

Niciun comentariu: