Pagini

25 noiembrie 2010

Bate-mi in geam, nu ma astepta in statia de autobuz

Acum ceva timp te cautamin toate statiile de autobuz, stiam ce urmeaza sa iti spun in caz ca te intalnesc, cum sa iti fac cu mana, cum sa iti zambesc, era totul planificat. De ce nu ai aparut atunci? Eram curioasa de sentimentele mele, sa simt cum mi se zbate inima in piept sau cum mi se taie respiratia. Dar acum...nu am simtit nimic din ce asteptam atunci. Tot timpul ai fost cu un pas in urma. Cand ai de gand sa te inveti minte?

Zambetul din ochi ti-a ramas la fel si nu as vrea sa se schimbe vreodata. E identic cu cel de acum 3 ani,e identic cu cel care ma facea si pe mine sa zambesc, cu cel care imi zicea buna dimineata sau care ma conducea acasa.

Iar ai intarziat. Nu te inteleg. Doar nu vroiai sa iti bat eu in geam?! Eu stau la parter, tu nu.


Devil Doll - If I died in your arms
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu: