Pagini

28 noiembrie 2011

Reactia de dupa colt


Mi s-a parut ca te-am vazut azi, mi s-a parut ca am trecut in graba unul pe langa celalalt chiar la colt de strada. Am avut o scanteie, nu sunt sigura daca ai fost tu. Culoarea parului era la fel si parca si haina ti se potrivea la cum te cunosc eu. Ai avut si tu o ezitare? Ca nu am apucat sa imi dau seama.

Nu stiam ce sa fac, sa vin dupa tine sau sa imi continui drumul?! Am intrat intr-un magazin sa-mi iau un cuib de viespe plin cu miere si stafide, gustul lui ma duce departe de obicei, ma face sa inchid ochii, sa nu ma mai gandesc la nimic si imi pune un zambet pe buze, in schimb azi imi starneste intrigi, nu pot sa-mi iau gandul de la tine, trebuie neaparat sa stiu daca tu ai fost acela... si daca ai fost tu, trebuie sa iti spun doua cuvinte, nu poti fugi asa.

M-am intors inapoi. Daca erai tu cu adevarat pot sa imi dau seama unde mergeai. Acum stau pe partea cealalta a peretelui, spune ceva! Esti acolo? Cat mai trebuie sa astept sa iesi afara? Mi s-a parut la un moment dat ca ti-am auzit si vocea. Eu nu ma misc de aici pana nu iti zaresc privirea si imi daruiesti un zambet.

Te astept, ok? Te astept, dar am sa ma prefac ca intalnirea noastra a fost pur intamplatoare. Eu rezist, eu rezist oricat, numai fa-te vazut. Te rog, te rog spune-mi ca esti chiar tu pe partea cealata a peretelui si apari langa mine, vreau sa vorbim.


UPDATE: Am asteptat 2 ore in fata acelui perete si pana la urma s-au facut vazuti toti. Tu nu erai. Acum am o nedumerire: te-am confundat la colt de strada sau am gresit eu peretele in fata caruia am stat?

Niciun comentariu: