Pagini

5 noiembrie 2011

In my heart

Again and again and... again!


In boxe in casa in timp ce imi pregatesc micul dejun, in timp ce fac dus, in timp ce imi rasfoiesc cursurile, in timp ce citesc poezii de Minulescu pe net, in timp ce vorbesc cu tine la telefon (doar ca am dat volumul mai incet)... pe strada in casti in timp ce merg cu autobuzul si privesc pierduta pe geam, in timp ce ma plimb printre frunze galbene, in timp ce se aprind luminile in oras, in timp ce stau putin pe scarile de la catedrala, in timp ce ies de la teatru cu capul sus si cu un zambet pe fata, in timp ce ma plimb printre rafturi in Kaufland, in timp ce ma enervez ca nu gasesc linguritele alea, in timp ce imi iau pijamaua mov pe mine si imi pun halatul pufos peste, in timp ce... you're always in my heart... yes, in my heart.

Niciun comentariu: