Pagini

16 iunie 2011

Trilul de azi -> 101

Sarbatoare: am atins 100 de triluri! 

Asa cum am spus, am sa fac un Top 10 din cele 100 ce triluri. Topul nu se refera la piesele in sine, ci mai mult la mesajul pe care l-au transmis la momentul respectiv.

Au fost greu de ales... asa ca nu au o ordine anume, e doar ordinea in care au aparut pe blog.

  • Feel, Robbie Williams --- pentru ca drumul parea sa nu se mai sfarseasca;
  • I want to break free, Queen --- simplu, pentru curaj;
  • I put a spell on you, Nina Simone --- pentru ca am stiut din august ca nu mai ai cum sa scapi cu bine din chestia asta
  • Stay, Hurts --- pentru ca piesa asta poate intoarce lumea pe dos, poate rasuci ganduri, poate razgandi oamenii
  • Rebel Yell, Billy Idol --- pentru rebeliciunea adolescentina
  • Hurt, Johnny Cash --- pentru ca am ascultat-o de 1274 de ori intr-o saptamana si tot nu am inteles what have I become...
  • Everybody hurts, R.E.M --- sometimes...
  • Vino pentru totdeauna, Iris --- pentru un nou inceput... si pentru fara sfarsit 
  • Welcome to wherever you are, Bon Jovi --- pentru momentele speciale, toate!
  • Supergirl, Reamonn --- 'cause I'm a supergirl (that's what he said)

Just listen & feel. 

Niciun comentariu: