Pagini

14 iunie 2011

Happy (special) 20

Asta numesc eu zi speciala - cand esti liber in natura

Anul acesta mi-am pus cea mai ciudata dorinta in clipa in care am suflat in lumanari... atat de ciudata incat aproape ca ma sperie. Nu am pregatit-o, nu am gandit-o cu zile intregi inainte, a fost gandul de moment pe care l-am avut in timp ce toata lumea canta LA MULTI ANI si strigau pune-ti o dorinta! _____ suflaaa!!! Acestea sunt dorinte adevarate, vin din adancul sufletului, sunt lucruri care conteaza cel mai mult, care iti vin primele in minte... sau care iti sunt acolo tot timpul.

Stiu ca o sa se implineasca, stiu... de 10 ani, de cand imi pun dorinte in timp ce suflu in lumanari sau cand zbiara lumea si se imbratiseaza ca a venit un an nou, toate mi s-au implinit, toate toate! Ah, mai am una in curs de indeplinire, dar nu ma grabesc... oricum, niciuna nu mi-a dat peste nas, asa ca nu o sa o faca nici anul acesta.

Am avut o zi de nastere speciala, ca de fiecare data... nu, anul acesta a fost mai speciala! M-am bucurat de fiecare moment si am zambit continuu. Cred ca mai aveam un pic si explodam de fericire.

Asta numesc eu moment special - cand muzica se plimba in jurul tau


- de anul acesta se renunta la traditionalul cantec de La multi ani  -


Cel mai frumos cadou! Multumesc!

Si... multumesc celor care imi sunt alaturi tot timpul si mi-au facut ziua atat de minunata!
Va iubesc!



Niciun comentariu: