Pagini

13 iunie 2011

Pas spre maturizare

... adica trecerea de la 19 la 20

Ca in fiecare an, in ziua de 13 iunie imi pastrez cateva momente numai si numai pentru mine; momente in care sa ma gandesc la ce am facut la x ani. In seara asta, in timp ce ar fi trebuit sa invat, cred ca m-am pierdut o ora in trecut, intre amintiri, fapte si idei. M-a bufnit rasul, m-am gandit nu pot sa cred ca am facut aia, dar m-am si intristat putin... pentru ca la 19 ani cred ca am fost mai vie decat consideram eu ca mi-e maximul si am trecut prin stari opuse de la o zi la alta, senzatii in antiteza de la o saptamana la alta...

La 19 ani... 
  • m-am maturizat, mi-am schimbat viziuni, conceptii, idei
  • am fost puternica
  • am vazut ca daca imi doresc ceva cu adevarat pot... chiar daca uneori trebuie sa astept cam mult rezultatele
  • mi-am personalizat corpul asa cum mi-am promis de muuult timp
  • am fugit de responsabilitati, apoi am incercat sa le prind din urma
  • am fost rea rea rea cand a trebuit, doar pentru ca era singurul mod in care puteam sa castig o lupta
  • uneori mi-am calcat principii, dar nu m-am gandit la mult de o juma de ora la asta
  • am facut oameni fericiti si exact in acelasi timp altora le-am dat o palma
  • am iubit mai multe persoane apoi brusc pe nimeni, dar am revenit la... la normal, intr-un final
  • am zis gata, de azi nu mai imi pasa, nu ma mai gandesc la toate tampeniile si am reusit sa si fac asta... mai bine decat ma asteptam [doar pentru ce mi-am dorit cu adevarat]
  • am mintit cu nerusinare fiind constienta ca nu o sa ma prinda nimeni
  • am baut beri de care nu trebuia sa ma ating, dar e bine sa te lasi si dus de vaaaaal - e chiar perfect daca nu te gandesti la ziua de maine
  • am riscat pana la extrem fara sa ma gandesc la consecinte
  • am deschis ochii celor din jur
  • am facut oameni sa se simta batrani si urati... mai mult femei ca barbatii nu au probleme de astea
  • am spus multe multumesc-uri
  • le-am ras in fata celor care sufereau, dar au meritat asta pentru ca nu au voie sa imi invadeze spatiul privat asa, cum le taie capul
  • am fost dezamagita, m-am invinovatit si am plans in centrul Bucurestiului
  • am luat decizii radicale
  • mi-am complicat viata pana la refuz (problema e ca eram constienta de asta)
  • am luptat folosindu-mi armele secrete... cu toate ca paream ca nu fac nimic
  • am ascultat acorduri de chitara in orice loc a fost posibil si m-am bucurat la maxim de fiecare moment
  • m-am prefacut ca nu stiu nimic in timp ce eu stiam mai mult decat ar fi trebuit
  • am facut un record: doar 3 ore dormite din 56
  • am simtit ca nu mai am mult si explodez de fericire
  • am fost mai independenta ca niciodata
  • am revenit la trecut si i-am zambit... i-am zambit larg
  • am acordat imbratisari fara sa vreau... s-a intamplat pur si simplu
  • am legat prietenii noi in timp ce am pierdut altele
  • mi-am petrecut seri intr-o statie de autobuz cu povesti nemuritoare refuzand sa raspund la telefoane disperate
  • am urlat de fericire, dar si de nervi si suparare [asta numai o data - si nu o sa se mai intample]
  • am spus Adio, deci pe curand...  de vreo... de multe ori
  • am facut lucruri fix de ciuda
  • i-am facut pe unii gelosi, pe altii nervosi, suparati, altii au aruncat 500 de cutite in mine in 2 minute, altii nu m-au mai putut suporta in fata lor sau altii nu au vrut sa mai imi dea drumul sa plec... si au fost momente in care m-am bucurat de starile lor [asta asa, daca tot suntem la spovedanie]
  • am vazut ca oameni mai putini la calitate superioara sunt mult mai buni sunt muuult mai buni decat multi si de-a pixu'
  • am spus cuvinte mari si cand era constienta de ele si cand nu
  • am realizat ca lucrurile semnificative/profunde le inving pe cele de moment (pana la urma) - dar nu pot sa nu ma gandesc si la cele de moment si [sa vreau] sa le savurez nebuneste 
  • m-am incapatanat si nu le-am mai spus niciun cuvant celor pe care i-am considert oameni de doi bani... adica niste tarani prosti
  • am invatat sa am mai multa incredere in mine, sa imi apar drepturile, sa imi controlez reactiile (cat de cat)
  • am eliminat toti nefericitii din peisaj pentru ca nu imi place sa imi bat mult timp capul cu porcarii puerile
  • am apreciat calitatea in oameni chiar si in momentele in care parca uitsem de toti din jur
  • am invatat din greselile mele
  • am vazut ca roata se invarte tot timpul, dar nu in aceeasi directie
  • am vazut ca pisica trasa de coada aproape ca... ramane fara coada
  • si... mi-am trait 90% din momente cu rebeliciune instinctiva, negandita si asta m-a facut sa ma simt extra-mega vie 100% din timp

Poza de 19


La 19 ani a fost Grozav cu "G" mare... la 20 va fi si mai si !
Acum dau drumul la muzica... si in 15 minute va fi galagie mareeeeee!

Niciun comentariu: