Pagini

26 iunie 2011

Mi-e dor si... zambesc


Candva am spus ca mi-e dor si doare, [vorba cantecului], ca nu ai inteles nimic din tot ce am spus, ca de fapt trebuia sa simti nu sa-ntelegi... te vedeam in toate chipurile din oras, iti simteam mirosul la fiecare adiere de vant si iti auzeam vocea in tot zgomotul ce ma inconjura. Imi era dor de tine, imi era dor, dar vroiam sa dispari si asta ma durea cel mai tare. 

Stiam ca mi-e mai bine fara tine si ca o sa-ti fie mai bine fara agitatia mea zilnica, dar nu ma puteam obisnui cu gandul asta. Am incercat sa ma trezesc dimineata cu gandul la soarele de pe cer, nu la parul tau zburlit, seara sa ma culc cu gandul ca maine voi avea o zi minunata, nu sa ma gandesc la imbratisarea ta, vroiam sa ma plimb si sa meditez asupra cartilor pe care le-am citit, nu sa ma gandesc la mailurile tale. Nu am reusit prea bine, imi era dor.


Asta era atunci, candva, nici nu vreau sa mai imi amintesc cand, dar si acum mi-e dor. Mi-e dor si doare, dar e un altfel de durere. Durerea parca se transforma intr-o dorinta nemarginita de a fi langa celalalt, de a-i strange obrajii intre palme si a-l saruta nebuneste. Se transforma intr-o putere imensa de a compresa timpul, de a-l face sa zboare pana ajungi acolo unde iti doresti, iar acolo sa se opreasca in loc.

Acum nu mai vreau sa ma trezesc cu alt gand decat el si oricum nu pot. Nu vreau sa ma gandesc la raze de soare in loc de parul lui zburlit sau ridurile facute de asternuturi. Vreau sa ii vad parul zburlit in razele de soare ale diminetii, sa mancam impreuna, sa mergem pe biciclete inchiriate fara destinatie, sa ne imbratisam fara motiv si sa ne trantim pe iarba ca sa numaram norii. 

Mi-e dor de toate astea, dar zambesc la fiecare telefon pe care-l primesc, la fiecare gand care ma duce acolo (adica aproape toata ziua), la fiecare mesaj care ma ia prin surprindere, la fiecare idee tampita care imi vine in minte si abia astept sa i-o povestesc. 

Acum... mi-e dor si zambesc.


Take me in your arms and leave the rest
I will give you anything to

Say you want to stay, you want me to
Say you'll never die, you'll always haunt me
I want to know I belong to you
Say you'll haunt me

Niciun comentariu: