Pagini

18 mai 2011

Je veux de l'amour

Ma plimb pe strazi aiurea cu muzica filmului meu in urechi si ma las sufocata de razele soarelui fierbinte. Imi place sa ma gandesc ca saptamana trecuta faceam asta impreuna… putin tacuti si parca emotionati unul de celalalt, desi ne cunosteam si cele mai ascunse ganduri (sau cel putin asa ne place sa credem).
                                          
A fost ciudat pentru inceput, ne-am despartit cu un zambet stangaci ca sa nu gresim ceva, iar a doua zi nu am mai putut face nimic pentru mintea ne era tot la celalalt. Ce naiba fac acum? era intrebarea care tot zbura prin camera, dar pana la urma unul si-a facut curaj si a dat un telefon. Amandoi ne gandeam la aceleasi lucruri, dar preferam sa le tinem doar pentru noi, oricum celalalt stia.  

Am ajus sa stam in acelsi balcon stramt, langa 3 lumanari si sa ne lasam purtati de vorbe pana tarziu in noapte. Luna statea si ne veghea, avea grija de fiecare cuvant, de fiecare miscare sau zambet sa iasa perfect. Ne simteam atat de bine incat nu mai aveam nevoie nici de tigari sa ne tina companie, iar muzica ce isi facea loc de dupa perdea facea ambianta si mai placuta.

S-a uitat la mine cu o privire calda, mi-a mangaiat obrazul si a inceput sa ma sarute pe umeri… stia ca acela e punctual meu sensibil. Nu putea sa se opreasca, mi-a adulmecat fiecare parte de pe corp ca sa fie sigur ca sunt eu, ca mi-am pastrat acelasi miros si a continuat pana m-a facut sa uit de mine.

Ne-am trezit goi, sub o plapuma galbena spalacita si lipiti unul de altul pe un sfert de pat. Era asa cum nu ne-am fi putut imagina… sau cum credeam ca nu este posibil.

Omleta de la micul dejun, cafeaua de dimineata, salata de la amiaza si plimbarea de seara au venit atat de firesc incat parea ca au fost programate de saptamani intregi…toate par firesti cand ne inconjoara acelasi ambient si as vrea sa fie asa tot timpul, dar stiu ca nu se poate… asa ca mai bine ne blocam mintile in acea saptamana si ramanem cu o amintire frumoasa.



Je veux de l'amour, de la joie, de la bonne humeur
Ce n'est pas votre argent qui fera mon bonheur
Moi je veux crever la main sur le coeur

Niciun comentariu: