Pagini

10 mai 2011

Fara ganduri, doar fapte

Nu am timp. E o perioada aglomerata acum, am nevoie de ganduri serioase, nu vreau sa imi pierd noptile, zilele, minutele cu imaginatia care merge mult prea departe de fiecare data. Ma transform pentru 2 saptamani! Ma transform intr-un om cum nu am mai fost... nu mai gandesc lucrurile mici, nu mai stau cu picioarele pe pereti ore intregi fara sa ma misc si sa nu inteleaga nimeni ce fac, nu ma mai hranesc cu inchipuiri, trec la fapte, daca imi doresc cu adevarat. 

Asa ca am nevoie de muzica, muuulta muzica, sa ma pot decupla de lumea din jur, sa fiu doar eu intr-un film regizat tot de mine. Am sa mananc pe fuga cate un snitel vechi de doua saptamani din frigider, nu am sa imi fac patul, iar dusurile vor fi de maxim 10 minute. Nu spun decat "Salut" si "Papa" celor care imi sunt in jur tot timpul ca altfel nu ma mai pot opri ore intregi... iar chestia asta am sa o fac prin muzica, doar ea ii exclude pe toti, doar ea ii arunca la mile distanta.

Muzica va fi langa mine cand imi cumpar chifle, painea se strica in dulapul meu, cand scriu articole, cand incerc sa adorm, cand imi spal vasele, cand imi arunc toate pungile si chitantele de pe birou, ca sa mai incap si eu, cand ma incapatanez sa raspund la telefon, cand incerc sa imi amintesc ce naiba am vorbit 3 minute acum cateva ore, pentru ca dormeam si nu mai am nicio idee ce i-am spus celeilate persoane cand am raspuns. Simt vibratii ale muzicii cand ma gandesc ca m-as duce sa inot sau sa uit de mine pe strazi pe role, dar stiu ca nu am timp de asta. Cand intru in dulap si ma enervez ca nu gasesc nimic nou si cand as face curatenie, dar mi-e greu sa ma apuc pentru ca imi ia o eternitateee. Toate toate sunt in filmul meu, toate toate sunt pe muzica, toate toate le-as arunca la gunoi, dar nu pot si nu am timp sa ma lamentez acum. 

In clipa asta am nevoie de o bere. De o bere neagra, proaspata si traspirata, iar in frigider am doar doua sticle de iaurt. Asa ca merg la magazin, cu castile in urechi, bineinteles... Trag dupa mine pe toate strazile si pe toate coridoarele pimele acorduri din Coma White (piesa de mai jos), pe care intr-o vreme le auzeam de fiecare data cand vedeam o chitara... gresite, stalcite, iar apoi perfecte. 



A incercat orice... dar nu a reusit sa ma scoata din starea aceasta. Sunt in lumea mea perfecta pentru doua saptamani si nu ma poate lua nimeni de aici.

You were from a perfect world
A world that threw me away... today

A pill to make you dumb
A pill to make you anybody else
But all the drugs in this world
Won't save her from herself

Niciun comentariu: