Pagini

22 mai 2011

Incuietorile nu tin la nesfarsit

Am trecut pe acolo, doar asa, ca sa mai facem spaghete ca alta data. Sa mancam in timp ce muzica deschide toate geamurile din casa, scaunele se rotesc si furculitele danseaza in farfurie. Vroiam doar o amintire a trecutului, nu vroiam sa raman, dar a strigat dupa mine: unde cauti tu, unde cauti tu iubirea? Nu stii ca-i aici?


M-am oprit o secunda si m-am uitat in urma, dar nu vroiam sa ma intorc din drumul meu. Fugea dupa mine si striga gafaind: Stai! Nu pleca! De ce preferi balconul decat o terasa intreaga? De ce preferi crema de vanilie in loc de cea de capsuni? De ce preferi bratul stang in locul intregului piept? De ce vrei sa visezi realitatea in loc sa fie langa tine, asa cum e ea? De ce renunti la o viata intreaga pentru doua saptamani? 

Lacrimile imi tremurau in coltul ochilor. Chiar pierdeam toate astea? Chiar lasam totul pentru... nici macar nu stiu pentru ce. Nu mai stiam ce sa fac, sa imi continui drumul sau sa fac un pas inapoi? Sa aleg siguranta sau misterul si necunoscutul?

M-am oprit. M-am oprit cu genunchii tremurand si il priveam. Statea in mijlocul drumului la cativa metri in fata mea. Ramai. Eu am sa te iubesc neconditionat. Am sa fiu alaturi de tine in orice situatie, mi-a zis. Am avut o ezitare, un gand ce se zbatea intre da si nu, un moment in care m-am gandit la un viitor mai bun, la un zambet mai stralucitor in cativa ani si la doi sani perfecti, dar am ales prezentul. Am ales prezentul si am contiunuat sa merg mai departe fara niciun cuvant. Am ales lucrurile mici si nemultumirea din viitor.

Nu stiu de ce am facut asta. Probabil am sa ma intorc candva, am sa vreau sa aud din nou cuvintele astea, dar usa imi va fi inchisa. Nu e problema, oricum nu o sa mai am nimic. Vor fi gata si lucrurile mici si cele mari... Am sa stau in fata usii pana cand se deschide… zile, luni, ani… Eu te cunosc, stiu ca o sa-mi deschizi pana la urma...


Ea inca ma iubeste... aproape cat te iubesc eu pe tine 
Cam cat il iubesti tu pe el. 
Ea inca nu stie... ca nu mai stii nimic de mine 
Crede ca-i totul la fel. 

Niciun comentariu: