Pagini

20 octombrie 2010

Sunt al naibii de fericita

Ploua, ploua, ploua. Sunt uda leoarca si stropita cu noroi pana in gat. Am stat o jumatate de ora in autobuz in centru Clujului pentru ca masinile veneau de peste tot si ne-au prins la mijloc. Se auzeau zeci de claxoane, lumea urla ca vor sa coboare din auobuz si la urmatoarea statie atat de multi au urcat incat nu puteam sa-mi misc nici degetele de la mana. Eram prinsa intre doua guri care palavrageau continuu si incercau sa isi atinga privirile, dar nu puteau din cauza mea; nu aveam cum sa ma fac mica.


Am dormit 3 ore inghesuita pe un sfert de pat (pentru ca oamenii nici se fac foarte mari cand dorm, haha), am mancat o placinta in fuga de pe drum, am stat de doua ori la aceeasi coada la casierie, aproape 2 ore intr-un bar doar urmarind pe cineva si am lasat un mesaj pe servetelul de la ceasca de cafea; poate am sa primesc un raspuns data viitoare.

Mancarea e prea inghetata sa o prepar inca, parul imi sta aiurea din cauza ploii, mi-am stricat umbrela si mi s-a terminat laptele si painea din frigider... dar zambesc, zambesc continuu si mi se pare incredibil orice lucru mi se intampla.

Imi place sa fiu blocata in autobuz, sa fug dupa paine pe ploaie, sa imi refac abonamentele, sa alerg la trecerile de pieton pentru ca scap intotdeauna verdele... Ma bucur ca am primit mesaj dimineata devreme cu toate ca m-a trezit; m-a trezit si m-a facut sa zambesc. Ma bucur ca nu m-am dus la primul curs ca altfel nu ma intalneam cu Dana din cealalta camera si nu vedeam ce mica e lumea, cum ne-am regasit noi dupa un an si jumatate. 

Ma bucur de fiecare data cand mananc compot si il savurez pana la ultima inghititura. Ma bucur ca mi-am pierdut o noapte, doar ca sa te cunosc mai bine, cu toate ca planul meu era total altfel si ma bucur ca nu am visat nimic in timpul in care am dormit.


Ma bucur de orice si zambesc si zilei de maine si celei de ieri.

Niciun comentariu: