Pagini

31 octombrie 2010

Dezvaluire...

L-am chemat pe tipul de la etajul 5 in dimineata asta la mine la cafea, a stat mult aici, am ras, am vorbit, ne-am simtit bine; imi pare rau, nu stiu de ce am fucut asta, dar sa stii, m-am gandit la tine in tot acest timp. Am mai fost o data cu el la un vin fiert, tie ti-am spus ca sunt acasa, ca urmeaza sa fac baie ca sa nu ma mai suni, dar sa stii, nu mi-ai iesit nicio clipa din minte.

La petrecerea de aseara i-am atins buzele unui baiat... cu buzele mele, nu am vrut si nici macar nu ii stiu numele, oricum nu se compara buzele tale cu buzele lui. La scoala il urmaresc tot timpul pe acel blond cu parul lung si cret, e foarte simpatic, i-am facut cu ochiul de cateva ori si data trecuta m-a asteptat inainte de cursuri cu o ciocolata calda, de aia ieftina, de la aparat, dar mi-a prins bine, iar el are un zambet fermecator... cred ca seamana putin cu tine, altfel nu l-as fi observat.

Am uitat sa iti spun... m-am apucat de fumat, asa... 2 tigari pe zi, cat sa pot sa vorbesc cu baiatul adimistratorului in curte, dar tot timpul ma gandesc la tine cum imi explicai ca nu sunt bune tigarile si... sunt de acord! Saptamana trecuta m-a urmarit un tip pe drum, era dragutel asa... pana la urma i-am dat numarul meu de telefon si acum 3 zile a venit la mine sa ne facem macaroane cu branza... au iesit minunat si chiar ma gandeam sa iti fac si tie, o sa iti placa.

Mai vroiam sa iti spun ceva... de ceva timp mai doarme un prieten la noi in camera, adica la mine in pat... e de pe acelasi palier cu mine, doar cateva camere mai incolo. Nu se intampla nimic, dar stii ca imi place sa fiu tinuta nopatea in brate. Cateodata se intampla sa merg si eu la   ei in camera... oricum nu se compara atingerea lui cu atingerea ta, el nu are bratul asa de puternic si nici nu imi umbla prin par pana adorm. Vreau doar sa fiu protejata si cand nu pot fi langa tine... asa te simt mai aproape. Vezi? Tot la tine ma gandesc.

Asa e in corabia mea... dar ei sunt trecatori, cad in apa la primul val, numai tu ajungi cu mine pe tarm.



Niciun comentariu: