Pagini

28 octombrie 2010

Avionul a decolat... de 7 minute

Ieri ma gandeam ca esti cel mai urat om din lume, ca ai cele mai proaste idei, ca tot ce spui… spui numai sa ma simt eu prost. Parca drumurile noastre sunt atat de apropiate incat ajung sa se respinga. Ne tinem mainile atat de strans, incat fiecare ajunge sa o ia in cealalta parte si nu ne putem da drumul, iar sarutul e atat de apasat incat ajungem cu mainile in gatul celuilalt.


Ieri aveam impresia ca toate sacrificiile le fac eu, ca ma las modelata dupa cum vor ceilalti, ca zambesc cu toate ca imi vine sa plang, ca vorbesc urat la telefon exact cu cine trebuie mai putin sau ca renunt la chestiuni, la principii doar ca sa fie bine si cand nu mai vreau ies vinovata… de orice.

Astea erau ieri, cand am stat singura pe o banca si am inghitit tot. Am inghitit pentru ca cineva mi-a spus ca somnul le revolva pe toate si vindeca toate ranile. Acum m-am trezit si sunt alt om, am uitat totul. Am uitat de nodul din gat, de vorbele tale care imi activeaza cateodata inconstientul, dar realizez prea tarziu… mult prea tarziu, avionul deja decolase.



I don't think that they'd understand...

Niciun comentariu: