Pagini

27 octombrie 2010

Diferit

Azi totul a fost diferit. Chiar nu mi-a pasat de nimic. Nu mi-a pasat de guma de pe jos in care am calcat, nu mi-a pasat ca am pierdut autobuzul de 3 ori, ca nu mai era lapte la magazin, ca s-au inchis usile liftului inainte sa te intreb ce mai faci sau pentru ca m-a prins furtuna in centru si nu am avut unde sa ma adapostesc.

Alta data mergeam singura pe strada si plangeam, doar pentru o fapta minora care s-a izbit de mine... acum nimeni nu imi merita nici macar lacrimile. Nu ma intereseaza parerea ta, vorbele acelea murdare cu care incerci sa ma lovesti sau ura din privirea ta.

Azi am stat singura pe scaun in autobuz. Am ascultat muzica la o singura casca, nu m-a deranjat ca nu ai vrut sa imi simti picioarele fine si am ras si eu cand am ramas brusc fara sutien la bazin... impreuna cu celalate 20 de persoane.
Azi nu m-a interesat ca mi-ai gresit numele de doua ori intr-o singura dupa-masa, ti-am inchis telefonul doar pentru ca am intalnit pe strada pe cineva mai interesant, ti-am zis noapte buna si nu am dormit acasa.

Nu mi-am lasat visul de azi noapte sa imi controleze ziua cum faceam candva, m-am prefacut ca nu ii vad pe cei pe care i-am cunoscut abia ieri si am facut sex in baie cu... nu conteaza cu cine, oricum eu vreau sa numesc asta dragoste, pentru ca si acum imi vad urma pe cei 4 pereti.

Azi exist doar eu! Doar eu intr-un oras gol… si nu suport mirosul de tigara, umblu cu prezervative in buzunar si mint.

Niciun comentariu: