Pagini

18 noiembrie 2012

Sub cheie


Pot sa te pastrez in sertarul de la birou si doar sa te mai folosesc uneori? 

In serile linistite te scot la lumina si mergem impreuna in toate noptile albe, in toate locurile neconventionale in care am ras in hohote si in sfidarea pe care o aveam pentru cei din jur. 

Iti iau ochii negri si cruzi si privesc iar formele golase si bogate. Privesc si savurez fiecare moment pe care il petreceam in asternuturile galbene, fiecare moment cand ne gustam unul pe celalalt si am sa fur fiecare furnicatura pe care o aveam in podul palmei.

Am sa iau fiecare vers vesel din masina de cand ne plimbam cu picioarele pe geam si am sa iti dau jos tricoul de pe tine, oricum era vesnic murdar. Prefer sa te privesc gol. Gol si cand taci. Mai ales cand taci. Ma multumesc sa iti citesc gandurile; acelea sunt exact asa cum vreau eu.

Dupa ce mi-am satisfacut toate placerile te prind de ceafa, iti spun ca esti un marlan cu M mare si te bag iar in sertar. Sub cheie.

Niciun comentariu: