Pagini

21 noiembrie 2012

Sensul metaforelor

Nu am petrecut impreuna numai 15 minute, iar acelea nu au fost in cel mai fericit moment, dar am crezut ca o sa-mi intelegi gandul nevinovat. Am crezut ca o sa intelegi pasul pe care l-am facut inainte, dar probabil tu vezi asta in fiecare zi. Eh, de data asta ar fi fost altfel.

Cu greu am reusit sa iti dau de urma virtuala, am rasurnat toate siteurile si am facut mare dezordine intre pagini. Dupa ce te-am gasit ti-am citit toate scrierile si am adunat toate informatiile intr-o cutie de lemn. Era peste tot cu mine. Multe din ele nu le-am gustat, dar si despre asta aveam sa iti vorbeasc.

In cele din urma am aflat unde iti duci veacul. Am calatorit mult sa ajung acolo si nu aveam prea multe la mine. Trebuia sa iti explic ce inseamna firul de praf de pe geamul trenului sau cartea de pe raft. Trebuia sa iti explic multe, trebuia sa te fac sa iti schimbi idei si pana la urma conceptul despre viata.

Am bantuit 4 zile acel oras si nici urma de tine. Raspunde-mi la mesaje, te rog. Vreau sa-ti arat sensul metaforelor.

Am crezut ca...

Niciun comentariu: