Pagini

24 aprilie 2012

Ploaie torentiala la Cluj


Azi e o zi speciala. E urat afara, la inceputul zilei ploua torential, iar apoi nu sti cum sa te scapi de hainele de pe tine pentru ca soarele te arde ingrozitor… dar nu asta face o zi sa fie speciala, ci sentimentele. Ei bine, de data aceasta nu cred ca exista nici sentimente pentru ca e, pur si simplu, o zi speciala in lumea virtuala. Azi vreau sa multumesc cuiva.

E dintr-un oras ales al Germaniei. E departe de frumosul Cluj… si atunci singura modalitate de a fi in contact cu mine a fost lumea virtuala, dar stiu ca si daca era la doua cartiere distanta se intampla acelasi lucru.

Azi... vreau sa-i multumesc. 

Azi vreau sa-i multumesc pentru cautarea numelui meu pe net, vreau sa-i multumesc pentru toate intrebarile puse la care a primit raspunsuri imaginare, vreau sa-i multumesc pentru ca m-a inspirat de zeci de ori, vreau sa-i multumesc pentru datile infinite in care s-a pus in locul meu, in viata mea, in bucuria mea, in asternutul in care dormeam eu. Azi vreau sa-i multumesc pentru toate posturile citite, recitite, gandite si razgandite de pe bloguri in fiecare zi. Vreau sa-i multumesc pentru check-ul pe care il dadea in speranta ca poate-poate mai exista un semn, mai apare o poza, un trandafir galben (care, drept vorbind, mie nu imi place) sau o reteta cu pui si miere (E mai mult decat genial! Iti multumesc si pentru asta.)

Dar peste toate astea… vreau sa-i multumesc ca (nu stiu din ce motiv, probabil din curiozitate, obisnuita sau pura uimire) imi este un cititor fidel si azi, iar acum se bucura cu adevarat pentru fericirea mea, pentru fericirea mea nemarginita pe care vreau s-o exprim cu fiecare imagine, cu fiecare semn de punctuatie.


Data viitoare cand am sa te mai zaresc in Matei Corvin am sa ma asez langa tine, nu la 10 banci distanta pentru a-ti analiza rochita cu floricele (care, de altfel, mi-a chiar placut), si am sa zambesc… de acolo totul decurge firesc. Oricum, eu niciodata nu l-am iubit cat il iubesti tu, poate nu l-am iubit deloc… mmm ba da, dar doar cateva luni, putine la numar. A fost ca un joc pentru mine care avea nevoie de o victorie, iar dupa ce m-am simtit invingatoare nu mai prezenta interes. 


am scris asta cu sufletul curat, dar si dupa o noapte in care somnul nu mi-a fost atat de usor
am scris asta pentru ca de azi inainte am sa imi vad doar de fericirea mea
am scris asta pentru ca de azi nu am sa mai verific 
prezenta ta pe blogul meu
Promit!

Niciun comentariu: