Pagini

14 aprilie 2012

De vorba cu... senzatia


Am plecat fara sa spun prea multe. Nu am facut-o intentionat, cum obisnuiesc, chiar trebuia sa plec. Nu intelegeam daca imi pare rau sau bine, nu stiam daca las ceva in urma, nu stiam daca vreau sa ma intorc, era un zbucium de sentimente in jurul meu.

Nefiind atenta si cu gundul in toate colturile, in camere diferite, in apartamente diferite, in orase diferite in acelsi timp… nu mi-am dat seama ca mirosul mi-a ramas pe perna lui; am uitat complet de el. Complet. Nu i-am simtit lipsa mult timp, dar dimineata mi-am dat seama ca nu ma simt intreaga, ca ceva ma tot trage spre celalalt oras, in locul de unde am plecat.

L-am strigat. La inceput nu a raspuns. M-am concentrat tare asupra lui si mi-am dat seama ce s-a intamplat. Speram sa nu il vada nimeni, sa nu-i vorbeasca, sa nu-l ia la intrebari pentru ca de obicei spune prea multe, imi spune secretele, imi spune gandurile ascunse si de multe ochi chiar exagereaza dar… deja era prea tarziu.



A stat toata noaptea pe perna lui, exact acolo unde l-am lasat. I-a mangaiat obrajii, i-a umblat prin par… ii placea asa de mult! Cand s-a trezit el si si-a dat seama ca nu eram eu acolo, ci doar o parte din mine, a inceput sa-i vorbeasca, sa-l ia la intrebari… a fost smecher, dar nu s-a gandit ca noi avem o legatura atat de stransa incat pot sa le aud conversatia…

- Hei, tu ce faci aici? la mine in camera... cum ai ramas aici?
- Ei si tu, ce intrebare-mi pui! De parca nu stii! 
- Pai, stiu... stiu,... dar imi pare bine ca stiu de unde vii.
- Hehe. De unde vin? Mi se pare ca de aici sunt! Esti sigur ca vin de undeva? Parca eu nu mai tin minte, atat imi amintesc... ca trebuie sa fiu aici cu tine.
- Eu asa zic, zic ca vii de undeva, dintr-un loc, de la cineva. Si de acum, de curand! ...nu te cunosc...
- Te contrazic total domnule! Eu aici sunt de mult! Aici am fost o viata! Si, daca ma gandesc mai bine, tu m-ai mirosit doar acum!
- Doar acum! Ce explicatie! Pai m-ai inchis! Cum sa-ti zic...
- Eh, cum sa-mi zici? Nu mai imi zici! Ma mirosi! Hai! Hai sa vedem! Hai, miroase-ma!
- Te-am mirosit! 
- Si? Cum sunt? Hai sa ne jucam un joc?
- Te roog! Ce joc? La ora asta? Tu stii ce obosit sunt? Tu stii ce traiesc acum? Tu stii...
- Pai da! Stiu tot! Stiu, si de aia ziceam sa ne jucam un joc. 
- Ce stii tu! Esti doar un... miros... esti o senzatie... olfactiva... Dar iti repet... stiu de unde vii.
- De unde vin? De la cineva? De la ceva? Cum sunt?
- Esti... euforic! Da! Asa esti! Si vii de la ea! De unde o cunosti?
- Stai asa, nu asta e jocul meu! Ziceam sa ne juc...
- Nu ne jucam acum! Esti in spatiul meu, eu pun intrebari, tu raspunzi, cam asa ar trebui sa fie, nu?
- Pai daca tu zici...
- Zic! Si... pana fumez o tigara la soba, tu imi spui de unde o stii pe ea. Da? 
- Bineeee, iti voi spune… Da! Vin de la ea! O cunosc, ma cunoaste si ma poarta cu ea!
- Cum te poarta cu ea? Adica vrei sa spui ca...
- Dar stai... Ea m-a ales! M-a ales pe mine!
- Descrie-mi putin…
- Pai, m-a luat de pe raft! M-a ales dupa zambetul ei! Mi-a zis ca ea zambeste tot timpul, iar eu voi fi parfumul ei, mirosul ei... cum spui tu...
- Dar esti parfum? ...sau esti miros?
- La-nceput am fost parfum, dar eram inchis intr-un soi de vas...de... recipient. Acum sunt miros! Si stii de ce?
- De ce? 
- Pentru ca persist! Si voi fi cu tine! Dar sa stii ca doar pentru o perioada scurta de timp.
- Vrei sa spui ca vei pleca... 
- De aici da! Ma mai pierde uneori, e cu mintea aiurea si uita de mine, dar suntem atat de atasati unul de celalalt incat stie tot ce fac, nu ma pot supara pe ea…
- Oare acum stie ca esti aici?
- Precis si-a amintit… si parca vad ca ne si asculta
- Poate sa ne asculte?
- Pai nu acum ti-am zis ca suntem de nedespartit?
- Ba da, ba da…
- Dar sa revenim… chiar o sa pleci sau vine ea dupa tine?
- Pai… nu plec, de fapt! Ma transform, iar tu o sa ma asimilezi! Practic nu voi pleca... 
- Pai sa nu pleci. Niciodata! Am terminat tigara! Ne intindem pe pat, stii… ochii mei… sunt obosit!
- Stiu si de asta am grija acum! Mai tii minte dimineata, cand ati adormit...
- Hehe! Cum sa tin minte, daca... am adormit? Dar te stiu. De cateva zile chiar!
- Lasa-ma sa termin, cand dormeati, eu am intrat in perna, m-am invelit cu patura asta...
- Stai! Si vrei sa zici ca acum dormi cu mine? 
- Nu doar atat! Vom visa impreuna! Te voi legana, iti voi mangaia suspinele! Doar nu crezi ca ma uita asa usor, eu m-am ascuns…
- Da? De-ai stii ce ma bucur, imi place sa vorbim. Dar ce suspine? Suspin in somn?
- In somn? Ai facut-o deja, si inca nu dormi, stai lipit de soba, mai fumezi o tigara, faci ceva la telefon...
- Citesc un mesaj. Dar am suspinat? E de la ea, e de la ea! Hmm... Imi zice ca-mi suceste mintile, stii, de parca ar putea mai tare... uiteeeee, nici ea nu poate dormi... zice ca s-a obisnuit cu mine... ca sunt ireal. Mi-a zis ca sunt ireal.
- Pai poate asa i se pare, ca esti ireal. 
- Dar nu sunt... sunt cat se poate de real, eu cred ca stie asta...
- Stie, stie... a zis asa doar ca metafora, poate ii lipsesti deja, poate ii e dor de tine.
- Mie imi este! Imi este foarte dor de ea! Nu am vazut-o de cateva ore, dar parca nu pot fara ea... cum sa fac?
- O voi intreba daca si ei ii este dor de tine. Cu asta pot sa te ajut caci pot sa ajung la ea repede. Chiar foarte repede!
- Cat de repede? ... Cat de repede?
- Hei! Raspunde-mi! Cat de repede? Unde esti?
- Sunt aici! Acum m-am intors! Am vesti bune, zice ca ii este foarte dor de tine, dar ca trebuie sa ma intorc la ea. Iar ma cearta…
- Ii e dor de mine? Ti-a zis ea?
- Da. Si zice ca ai zapacit-o, zice ca isi doreste sa stea in bratele tale, sa leneviti toata ziua, sa va plimbati si sa faceti tot felul de nebunii. Zice ca esti ireal de real! Zice ca poate esti o minune, ca poate esti destin, ca sigur cineva acolo sus va iubeste pe amandoi si acum ati fost asezati fata-n fata! Toate mi le spune… si cu un zambet mare pe fata, dar in acelsi timp ma certa si trebuie sa merg inapoi la ea, am fugit doar sa iti spun…
- Deci? Nu ai nimic de zis? Nu e bine ce-ai auzit?
- Sunt indragostit! Vreau sa-i spun ca o iubesc! Vreau sa ma uit in ochii ei, vreau sa-i vad sufletul! Stiu ca e minunat.
- Imi place de tine. Esti sincer! Asta conteaza, zic unii...
- Da... dar vreau sa ma creada... Crezi ca...
- Linisteste-te! Te crede! Mi-a zis si asta, mi-a zis mai multe... Si stii ce bine-ti sta cu ochelarii ei? Esti, cum zici tu, funky! Ce piesa misto asculti, "Strange, Oh Baby..." Cine canta?
- Nu stiu, e la radio! Mi-e somn, as vrea sa dorm. Uite o poza cu ea!  E de aseara! De fapt stii, erai aici... Multumesc pentru mirosul din perna! Multumesc ca te-ai ascuns. Multumesc ca ai ramas. Multumesc ca mi-ai vorbit. Multumesc pentru tot! Noapte buna! Si… sa persisti, te rog!
- Dormi linistit! Sunt aici cu tine, ti-am zis... Te ajut sa visezi. Noapte buna!
- Dupa ce adorm si visez, sa mergi sa-i spui. Spune-i ca o visez si nici macar nu am adormit.





Niciun comentariu: