Pagini

8 ianuarie 2011

In a lovable mood

Azi faceam baie si... si m-am gandit la pantalonii maro in patratele, la mersul lenes cu ochelari negri de soare, la noaptea aceea din parcare, la muzica din masina, la tricoul alb si la modul in care am spus "nu" pe dig. M-am mai gandit la cum m-a asteptat in gara fara sa stiu, la cum am pierdut trenul apoi, la castana de pe jos, la guma lipita de pantaloni si la cum m-a prins prima data de mana. Apoi m-am gandit la cuvintele care mi le sopteste noaptea fara sa isi dea seama si m-a bufnit rasul tare. 

Aaah daaa...si limonada colorata de pe pietonala, glumele cu care incerca sa ma aghete, grija pe care mi-o porta cand ma doare ceva, plimbarile din frig, subtilitatile spuse cu atata seriozitate si micul dejun adus la pat. M-am mai gandit la cum imi atinge palma lui sanul cald si la fiorii care trec prin mine cand ma tine in brate si imi respira in par. La sarutul acela care parea sa nu sa mai sfarseasca dupa concertul din Pub, la dusurile facute impreuna care durau si durau si durau... La mailine lui care imi ating fata delicat cand sunt trista sau la zapada care ne inconjura, iar noi alergam unul dupa altul fara sa bagam in seama frigul.

Mai pe scurt... faceam baie si ma gandeam... ma gandeam la el.

Goo Goo Dolls - Without You Here
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu: