Pagini

21 ianuarie 2011

Ganduri...

Nu pentru toata lumea e la fel... nu toti mananca mandarine seara, nu toti au parul burzulit la ora 23:40, nu toti dorm cu sosete in picioare sau isi scriu cuvinte urate si negre pe perete. Nu toti stau de veghe noaptea, nu toti isi arunca oglinzile din casa pentru ca nu le mai suporta, nu toti viseaza cu morti sau gandesc in acelasi mod...

Eu, de exemplu, cand mananc supa ma gandesc la zborul albinelor, cand imi fac bagajele sa vin acasa ma gandesc la praful de pe jos, cand invat ma gandesc la vacanta ce o sa o am dupa si la cum o sa ajung in Croatia, iar cand fac pauza deja ma uit dupa bilete si cazari. Cand fac curatenie ma gandesc la primavara, cand umblu printre copaci verzi ma gandesc la sinucidere (easy easy, nu a mea, la fapta in sine), cand vorbesc la telefon ma gandesc la sora mea, iar cand vorbesc cu ea ma gandesc la ciorba de perisoare... Daca incerc sa adorm ma gandesc la pisicile din pod, daca sunt in autobuz ma gandesc la arici de mare si cand trec strada ma gandesc la fata pe care am sarutat-o acum ceva timp intr-un bar. Cand spal haine ma gandesc la pixuri negre cu gel, cand fac de mancare ma gandesc la geamuri termopan, cand scriu pe blog ma gandesc sa dau muzica cat de tare pot si cand primesc un mail ma gandesc ca sunt multi care nu au ce manca... dar trec repede peste asta si ajung la extorsiunea burlanului.

Gandul meu nu are legatura cu fapta... nu pot sa se atinga unul pe celalat, dar daca fac o jumatate de ora de mediatie, daca ma pun turceste in fata unei lumanari si invart in palme cele doua bile verzi de metal cu Yin & Yang si ma concentrez asupra flacarei... incep sa mi se apropie cele doua "cai" - gandul si fapta -. Se intampla greu, iar apoi primesc un telefon care imi sterge zambetul de pe fata si in 2 minute le desparte din nou pentru ca ma gandesc la telefon chiar daca am incheiat conversatia de mult... si uite asa citesc o pagina de o ora si tot nu am inteles nimic, cred ca trec iar la deditatie ca sa pot continua sa invat.

Ba nu. Somn usor voua, eu ma pun la un film. Maine e o zi lunga, mai lunga ca cea de azi, cu siguranta.

Acum intelegi cum sta treaba? 

Ganduri... cad pe randuri se scris...

Niciun comentariu: