Pagini

15 octombrie 2009

De ce m-as duce la teatru?


- pentru ca simt miros de minti boeme

- pentru ca ma deconecteaza de lumea de afara

- pentru ca nu ma intereseaza pe cine am in jur, toti imi sunt prieteni

- pentru ca viata prinde gust mult mai dulce atata timp cat sunt acolo

- pentru ca ajung sa traiesc si eu sentimentele actorilor

- pentru ca a doua zi folosesc replici din piesa

- pentru ca invidiez degajarea si dezinvoltura artistilor

- pentru ca raman cu o morala pe care o voi tine minte muult timp de acum inainte (ca sa nu zic toata viata)

- pentru ca toti oamenii vorbesc despre piesa de teatru dupa ce ies din sala si se formeaza o mare de voci cu opinii

- pentru ca oamenii se imbraca frumos

- pentru momentele in care radem toti, ca si cum am fi o famile si bunicul ne-a zis o poveste amuzanta din tineretea lui

- pentru clar-obscurul care il formeaza scena in intunericul salii

- pentru miscarile de brate ale actorilor

- pentru momentele in care jumate sala striga „shhh” pentru ca 3 persoane au intrat intr-o criza de ras

- pentru sentimentul de glorie al actorilor

- pentru ca sunt curioasa intotdeauna cine va fi in fata sau in spatele meu

- pentru amutirea oamenilor dupa ce se trage cortina

- pentru sentimentul care il am cand se stinge lumina

- pentru zambetul care nu-l mai pot da jos de pe fata cand ies din sala de spectacol

- pentru ca e singurul loc in care nu-mi permit sa intarziu

- pentru ca IMI PLACE TEATRUL


concurs :)

Niciun comentariu: