Pagini

27 august 2008

vesnica zi de marti

Marti dimineata. Zi de piata. Strazile parca au innebunit. Oamenii sunt agitati. Eu. Facturi. Eh, asta e... nu am ce face. Cum am iesit pe poarta s-a si batut un individ cu o plasa mare de mine. Noroc cu playeru - muzica la maxim, altfel as fi innebunit si eu. Fac slalom printre mosi si babe pana ajung la bancomat sa scot bani. Acelasi drum spre cealalta banca sa platesc facturile. Intru in banca si surpriza... ma plezneste peste nas o duhoare ametitoare. Ies din banca. La naiba... trebuie platite. Respir adanc si intru din nou in banca. Aer conditionat? De ce? - consuma curent. Bine, lasa ca imi fac eu vant cu 2 facturi. Oameni buni... sa va fac un anunt >>> EXISTA DEODORANT <<<>>> EXISTA APA SI SAPUN <<<>Marti seara. Pe strada. ~~nimeni~~

Niciun comentariu: