Pagini

6 august 2008

... inca 2 gaurici :)


Acum 3 saptamani mi-am cumparat o pereche de cercei cu ying & yang si nu aveam unde sa mi-i pun pt ca cerceii care ii am nu ii dau jos nici moarta ... asa ca m-am hotarat sa mai imi fac inca doua gauri in ureche. Bun, dar cine sa-mi faca gaurile... ca eu nu dau 25 lei ca sa-mi fac cu pistol, plus ca sunt si urati cerceii medicinali. In fine... m-am inteles cu un prieten ieri si a zis ca daca ma risc eu se risca si el. Zis si facut, azi am fost la el... spirt, ac de siringa, un pic de gheata, o bucata de mar, un scaun... „esti gata?” „ce?” si acu a ajuns in mar... wow ce rapid [mersi Noni] ... hmm ok, dar cercelul? Am scos acu am incercat sa bag cercelul... dar cercelul nu a mai vrut sa intre „ce sa facem?” – l-am bagat invers... asa ca acuma am 2 cercei cu inchizatoarea in afara. Fericita...am ajuns acasa si „Mami hai sa iti arat ce am facut azi” ... ma asteptam la un „vai, esti nebuna, de ce ti-ai facut, nu arata nicicum...” dar am vazut un zambet si am auzit un „Ce tare, cine ti-a facut, da’ ce urati cercei ai” :)) hehe - love you, mom!

Niciun comentariu: