Pagini

28 august 2008

Fantome


A aparut din nou fantoma... inca nu sunt sigura daca e numai una sau mai multe... Am fost plecata azi pana in oras... cand am revenit, am deschis usa, mai aveam inca playerul in urechi si cand l-am inchis in urmatoarea secunda aud ca cineva imi deschide usa de la camera... am zis "o la naiba, iar ai aparut, noh stai acolo linistita ca nu am treaba cu tine" si am aprins luminile (in plina zi) pe hol si la mine in camera (ce-i drept... nici acum nu le-am stins si nici nu am trecut pe acolo :D) si am venit in sufragerie, dar cand ma duc spre bucatarie aud pasi urmarindu-ma... ma intorc, nimeni bineinteles.

Ok, nu exista fantome... deci daca imi flutura perdelele - e vantu, daca aud ca ma urmareste cineva prin casa - e scartait de parchet, daca mi se deschide o usa - s-a facut curent, daca aud tot felul de sunete - sunt pisici in pod, rastoarna ceva, daca aud planset de copil mic - pisicile fac dragoste, tot in pod ca numai acolo le place, daca aud scartzaituri - sunt soricei, daca aud altfel de sunete care nu le pot descrie - sunt pasarelele care s-au blocat nu stiu pe unde, daca vad oameni din camera pe hol noaptea - e doar imaginatia mea sau s-a miscat o floare (nu stiam ca florile danseaza noaptea :-? ), iar daca aud voci - sunt vecinii, binenteles... si muuuuuuuulte alte explicatii. Dar eu stiu un lucru... am casa construita din 1898, mai precis are 110 ani, a trecut si prin pace si prin razboi, probabil cau au murit si s-au nascut fiinte nevinovate si mai stiu eu cati nebuni au stat pe aici... trebuie sa fi ramas vrun spirit care are cine stie ce amintiri si asa cum se si zice "nici mort nu pleaca de aici". ~ Bine spirit nebun ce esti, nu pleca, dar lasa-ma in pace ~

Niciun comentariu: