Pagini

24 august 2008

Croaziera printre golfuri

“Am petrecut azi o zi pe care cu siguranta nu o voi uita niciodata. Am fost intr-o croaziera pe mare printre cele mai frumoase si salbatice golfuri ale insulei cu vaporasul EROS II. A fost un sentiment minunat sa plutesti pe marea albastra albastra printre stanci pierdute in larg… Pe parcursul celor 7 ore am facut 3 opriri in cele mai adancite golfuri cu nisipuri fine aurii sau argintii. Parca nu iti vine sa crezi cum vezi ca te lasa la 100 de m de o stanca (unde lasa ancora si vezi ca merge vro 7 m pe putin) si zice “we will stay here 1 hour for swimming, fishing or everithing you want”. Ok… suntem in mijlocul apei… cam cum crezi ca facem treaba asta… si numai vezi ca plonjeaza unu in apa de pe vapor.

Wow… deci asta e smecheria. Primele mele cuvinte: “Eu nu intru acolo nici moarta” Tati: “hai ca doar sti inota” Eu: “numai daca simt fundul :))” … si uite asa m-am lasat convinsa (si bine am facut) si am intrat in apa…sincer nici mie nu imi venea sa cred unde sunt si ce fac, mai ales cu vesnica mea frica de apa… acum frica asta nu mai exista… ca daca s-ar fi putut nu m-as mai fi dus afara din apa… si as fi tot facut ture de la vaporas pana pe “uscat”… uscatul format dintr-un colt de insula accesibila.
Asta a fost prima oprire in care mi-am dat greata… ne-am mai oprit intr-o zona cu nisipuri aurii(cu putina imaginatie) in care apa era incredibil de albasta… si chiar daca erau 5 m adancime vedeai tot.
Am mai facut o oprire intr-o zona in care era plin de meduze mici mici. Oamenii cam stateau pe ganduri daca sa intre sau nu… intrand printre primii… simteam meduzele cum ma mai atingeau si am inceput cu “yacs… uh… yeah…” asa ca din tot vasul numai vreo 7 am ajuns in apa. Nu au fost prea placute meduzele dar la mal era ceva de vis… asa nisip alb nu am mai vazut niciodata (marmura) si am mai vazut o chestie incredibila facuta din nisip… chiar imi pare rau ca nu am avut cum sa-i fac poza… aratau ca 3 oameni care stateau culcati pe nisip…

Eh ce sa mai… a fost minunat… am mai facut si plaja pe vapor…m-am parjolit bine, sper numai sa nu naparlesc [ca am un pariu de castigat pe bronzul meu ;))]


14.08.2008

Niciun comentariu: