Pagini

24 august 2008

Seara Rock + New Friends

Chiar am asteptat foarte mult seara asta... erau afise peste tot... Seara Rock, toata muzica rock de la AC/DC la ZZ Top bla bla... ma gandeam "wow ce tare...vor fi oameni multi, petrecere, motociclete, zbenguiala...". S-a facut ora 8... mergea ceva piesa rock dar de abia o auzeam, oameni... nu erau... "ce se intampla domnule, unde e petrecerea??" Eh... cam asta era petrecerea... era un rocker nebun la bar care punea muzica, urla, se imbata si dadea din cap. "Atat?!?!?! ... la naiba!" si eu care ma asteptam sa fie agitatie mare. Dar am vazut partea buna... macar puteam merge acolo si nu mai auzeam muzica greceasca a "vecinilor"... asa ca mi-am luat rogojina, m-am pus pe plaja aproape de bar (ca si barul era aproape de plaja), ascultam muzica si numaram stelele.

A trecut ceva vreme si la un moment dat aud "...chiar ar fi fost fain"... ma gandeam "romani??? :O sau nu am auzit bine :-? " si vin cele 2 tipe spre mine... bezna cum era nu m-a observat una din ele si era sa ma calce "vezi ai grije", tipa s-a speriat si-mi zice "Sorry!", eu: "Nu-i nimic!" ... "aaaaaaaa esti romanca... ce tare... cum te cheama, cati ani ai, de unde esti...." si uite asa m-am facut cu 2 prietene cu care mi-am putut petrece urmatoarele seri \:d/
15.08.2008

Niciun comentariu: