Pagini

1 aprilie 2011

Tu, in gara


M-am gandit la tine in autobuz. M-am gandit mult, tot drumul... iar gand am ajuns in gara, spre surprinderea si fericirea mea, erai acolo. Am ramas putin in spatele tau sa te pot privi, analiza, sa iti pot adulmeca mirosul pe care l-ai lasat in urma ta, stiam ca nu pot sa fac asta cand ajung langa tine. Iti statea atat de bine cu geanta aceea neagra atarnadu-ti pe umar; se potrivea perfect cu parul si cu miscarea mainilor. Mi-am adus aminte de seara in care te-am intalnit la petrecerea aceea privata, acum nici nu mai stiu cum si de ce am ajuns acolo... mi s-a sters tot din minte dupa ce te-am intalni. Oh, si dansai atat de bine! Si vorbeai atat de frumos! Si zambeai asa de misterios si delicat! As merge pana in celalat capat al pamantului cu tine (sau pentru tine).

Te-as fi oprit, te-as fi intors din drum, ti-as fi cerut sa vii cu mine, dar tu m-ai privit gingas, te-ai urcat in primul tren care a sosit si te-ai facut nevazut.

Acum stiu ce trebuie sa fac ca sa te aduc in calea mea. De azi inainte am sa ma gandesc la tine in fiecare minut... pana la urma o sa apari iar la o petrecere si o sa am grija ca noaptea aceea sa nu se mai sfarseasca.

Razorlight - Wire to wire
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu: