Pagini

6 aprilie 2011

Dans intr-o balta uriasa

M-am gandit la tine toata noaptea, dar cui ii pasa? Nu am mai vorbit de saptamani integi... 

Ploua, iar eu umblam pe strazi intortocheate cu asa-zisii mei noi prieteni. Saream din balta in balta si parca nici nu imi pasa de lumea din jur, de casele linistite, de beltile adanci in care am intrat pana la glezne, de bataia vantului, de vorbele lor, de grimasele celorlalti, de sunetele din jur... gandul meu zbura doar intr-o directi. Directie careia i-am pus interzis acum ceva timp in urma si a functionat.

Toti oamenii din jur parca vroiau sa imi explice vietile lor palpitante si pe mine asta ma plictisea, existau doar doua vieti in mintea mea, care se impreunau intr-una singura pana la urma.

Am fumat mult in noaptea asta si nu ma simt prea bine. Parul ud imi sta mai prost ca niciodata, rimelul imi e intins pana intre sani, in camera in care stau se sforaie 5 ore pe noapte din cele 4 in care dorm, dimineata aud doar sunete de phoen si razele de soare se intind exact pe patul meu. Berile si-au facut mult prea tarziu efectul si nu am putut savura muzica aceea cu care trebuia sa ma complac, in schimb am savurat dansul in ploaie pe muzica din mintea fiecaruia. Ciudat a fost ca la un moment dat chiar eram pe ritm cu tipul cu ochelari, dar mintea imi era plina de flasuri si l-am dezamagit fugind pe o straduta alaturata... m-a cautat, dar nu m-a mai gasit. Erau interesanti, erau isteti, sareau in belti (lucru greu de gasit la oameni - si vine atunci cand renunti la idee - ), dar nu ma puteam bucura de frumusestea lor pentru ca apareai tu in oglindirea fiecarei belti. Ce vroiai sa imi areti? Zi!

Nici nu stiu ce e mai important... ce simt eu sau ce vad altii? Azi sunt confuza. Am sa stau inchisa toata ziua si nu am sa raspund la niciun telefon. [puncti]

Nina Simone - Don't Let Me Be Misunderstood
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu: