Pagini

24 martie 2011

Se pierde undeva... o ea


Azi mi-a aparut in cale. Nu stiu ce cauta aici si nici nu vreau sa ma gandesc acum, imi era dor sa o vad. Statea pe banca, picior peste picior, cu ochelari colorati de soare, pantaloni scurti, par stralucitor si cu telefonul la ureche, ca de obicei. Oh, ce bine ca am iesit sa imi cumpar tigari!

Am venit de la magazin si m-am asezat langa ea. Nu ma baga in seama, era atenta la conversatia ei si radea tot la al doilea cuvant. Eu ma multumeam doar sa ii adulmec mirosul, imi rascolea interiorul si imi dadea sentimente pe care nu le-am mai avut de mult.

Si-a terminat conversatia si s-a ridicat in picioare. Simteam ca vrea sa plece, dar mi-a cerut un fum. A intins capul spre cer si a lasat fumul in bataia vantului, iar eu ii simteam buzele ce au conturat tigara. Daca mi-ar mai fi cerut un fum ar fi gasit filtrul ud, eram incantat de gustul buzelor ei si il savuram, dar stiam ca nu va face asta, tot timpul se multumeste doar cu unul.

Am vorbit aiurea, dar simteam ca nu ma pot opri. Nu vroiam sa plece, dar nu vroiam nici sa o tin langa mine. Nu vroiam sa continui iar cu mii de ganduri cand ajung in casa, sa imi fac scenarii, sa rascolesc amintiri, sa visez la colantii ei negri si la privirea indiferenta pe care mi-o transmitea… nu vroiam toate astea si am ales sa plec. De ce sa o tin langa mine cand simt ca tot timpul se grabeste in alta parte? Dar de ce sa o pieeeerd?

Am imbratisat-o. Nu puteam sa ma abtin, cine stie cand o sa o mai intalnesc si vroiam neaparat sa ii fur tot mirosul putin dulceag de pe gat. Doar el ramane cu mine, ca in rest simt ca am pierdut tot… nu stiu daca pe ea, pentru ca nu am avut-o niciodata numai pentru mine, dar simt ca se duc zilele senine, se duc zambetele pentru nimicurile vietii, noptile albe, cuvintele frumoase, se duce fumul din vant, muzica data la maxim sau conturul vesel al buzelor… toate se duc impreuna cu pasii ei apasati si cu privirea incapatanata care nu se intoarce inapoi niciodata. Isi vede de drumul ei fara sa se gandeasca la cei din jur…

O mai astept pe strada mea, ca eu cand merg si stau in fata geamului ei nu o gasesc niciodata acasa.

DAMIEN RICE - The Blower's Daughter
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu: