Pagini

28 martie 2011

Linistea orasului trezeste amintiri

E seara, dar e caldut afara... as putea spune ca se anunta o noapte perfecta de primavara. Eu tocmai m-am dat jos din tren, trebuia sa merg spre casa, dar cand am simtit adierea placuta a vantului, m-am lasat dusa cu el. Orasul nu e agitat deloc, de abia daca sunt 3 masini la semafoare.

Am pas vioi, dar nu stiu unde ma indrept. Trag rollerul cu atitudine dupa mine, ascult muzica orasului si imi dau la o parte gandurile negative pe care mi le-a rascolit trenul acela infect. Era aproape gol, doar 4 barbati care jucau carti si-si pasau berea la 2 litri de la unu' la altul, plus doamna controlor care statea plictisita pe un scaun si manca seminte in timp ce se uita la intunericul de afara. Cam atat...

Am continuat sa merg, rollerul parca alerga dupa mine si nu stiu cum s-a facut, dar am ajuns langa Somes. Miscarea si sunetul apei imi dadeau senzatie de racoare, 3 caini se jucau impreuna cu stapanii lor, iar eu m-am asezat pe un bolovan urias. Vroiam sa privesc orasul, sa ma bucur de linistea lui, sa-i ascult ofurile si bucuriile, dar gandul mi-a zburat direct la tine.

Nu te-am mai vazut de ceva timp, nu am mai vorbit, nu stiam ce faci, nu stiam mai nimic si aproape ca ma obisnuiam cu lucrul acesta. M-am invatat sa nu ma mai gandesc, doar sa imi fac mici scenarii singura si sa ma impac cu ele... dar cred ca sunetul apei mi-a soptit numele tau, iar vantul ti-a adus chipul langa mine, altfel nu aveai cum sa apari asa brusc.

Ma gandeam la pozele pe care mi le-ai facut la ultima noastra intalnire, la ce amiaza frumoasa am avut impreuna si cum s-a prelungit pana dimineata. Am ras si am vorbit nimicuri. Am avut si momente intime la care zambesc si acum cand mi le amintesc. Pe la 6 am fost nevoita sa plec si de atunci nu ne-am mai spus niciun cuvant.

Sa te sun? Sa nu te sun? Habar nu am. Parca ma multumeste doar imaginea pe care o am in minte, parca ma multumeste senzatia ultimului sarut, dar mi-ar placea sa-ti aud vocea... Nu, nu vreau. Azi ma daruiesc toata orasului, sunt numai a lui, nu vreau sa il eclipsezi, cum faci de obicei. I-am declarat toata dragostea mea si nu vreau sa il dezamagesc, nu imi place sa il vad trist...

Voi ramane aici pana cand el ma va trimite acasa, pana cand frigul nu o sa ma mai suporte, pana cand se satura de toata mangaierea mea... in noaptea aceasta perfecta de primavara voi face dragoste cu orasul.

Switchfoot - Your Love Is A Song
 

Niciun comentariu: