Pagini

17 februarie 2011

Give me a reason

La un moment dat totul se rezuma la trecut, la ce a fost, la cat de bine ne-am simtit atunci, la serile nedormite de acum nu stiu cate luni... si pur si simplu uitam sa mai spunem de abia astept sa mergem la film, vineri ne imbatam si dormim pe covor, saptamana viitoare mergem la munte ca uiteeeee ca zapada mare e afara sau hai sa ne plimbam

Gata, toate astea sunt depasite, uitate undeva... si ramanem blocati intre prezent si trecut si vorbim la telefon. Toaaaata ziua! Despre ce am facut eu, despre ce ai facut tu, despre ce urmeaza sa fac eu, despre ce urmeaza sa faci tu, in schimb despre ce urmeaza sa facem noi nu pomeneste nimeni nimic. Ne uram noapte buna, ne trimitem saruturi, virtuale sa le zic asa pentru ca nu simti nimic. Sarutul adevarat si imbratisarea de noapte buna au ramas pierdute acolo departe undeva... intr-o luna de octombrie probabil.

Honey, nu stiu ce faci tu, dar eu ma duc in oras cu fetele. Nu stiu cat stau, nu ma astepta acasa, dorm la Cristina :)


- Give me a reason to love you, baby - 

4 comentarii:

Anonim spunea...

It is what it means to be a grown up women!

Josette spunea...

I'm more mature then others think I am.

Anonim spunea...

Incerc sa-mi dau seama ce e mai interesant pe blogul tau,postarile sau incredibilele texte ale pieselor...cum naiba le gasesti?
Parca ai spune o poveste,mereu alta!
Daca Josette se identifica cu o' real woman'..it's a reason to love her.:))
Mi-ar placea sa te cunosc...

Josette spunea...

Si mie mi-ar placea sa stiu cine esti ca vad ca tot sub anonimat ramai :) dar poate ca e mai interesant asa.
Piesele... nici eu nu stiu cum le gasesc, dar probabil pentru ca nu le caut :D