Pagini

11 februarie 2011

Anti Valentine's Day - part one


14 feb 2009, Irish Pub, concert Anti Valentine’s Day:

Eram incantata si abia astepam sa incepa concertul. Ma invarteam aiurea si la un moment dat in partea cealata a pubului vad un el. Imi placea cum isi misca mainile, asa ca m-am dus la el si l-am intrebat ce mai face. Era surprins, nu stia de unde sa ma ia, daca ma chiar cunoaste si nu intelegea ce vreau. Nu-i bagam in seama intrebarile si grimasele uimite, eu vroiam doar sa fie prezent langa mine, sa-mi vorbeasca si sa-i simt mirosul. L-am intrebat daca a mai fost la concertul asta si mi-a spus ca prima data a venit anul trecut. „Scuza-ma ca am intarziat”, i-am raspuns. Atunci a inteles ce e in capul meu, sau cel putin nu a mai pus alte intrebari si a intrat in joc.

Am stat la concert, ne-am zbenguit, am cantat, am ras pe seama versurilor misogine, era minunat! Am baut cateva beri impreuna, poate putin mai multe decat trebuia ca nu ma mai puteam opri din vorbit sau sa-mi sterg ranjetul de pe faţă. Ca sa ne mai revenim putin am mancat un „sendvici de ăla mare” din Irish, cel mai bun din oras. Atunci nimeni nu a mai putut scoate vreo vorba.

S-a incheiat concertul, s-a terminat si party-ul, deja se bagau scaunele sub masa. Ne-am hotarat si noi sa mergem. Ne-am luat hainele si pana afara m-a luat de mana. Era o senzatie incantatoare! Ajunsi afara... ne-am privit in ochi si fiecare a luat-o intr-o directie opusa. „Ne vedem la anul”, am strigat eu dupa el.

- va urma - 

Niciun comentariu: