Pagini

23 august 2010

It's complicated

Acum sunt intr-un moment in care pot sa spun ca toata viata mi-e data peste cap... toate sunt asa cum nu ma gandeam niciodata ca vor fi. Beau bere pe dig, rad la cuvantul banc, ma gandesc tot timpul "wtf?", visez la ziua de maine, dar nu vreau sa o stiu pe cea de poimaine. Vreau sa renunt la anumite chestii la care nu m-am gandit niciodata ca o sa renunt si mai mult ca sigur nu am sa o fac, ma bucur de clipa, dar ma gandesc si la urmatoarea si incep sa uit de persoana mea (din nou).
Laptopul meu nu mai are incarcator, asa ca am ramas doar cu 19 minute in care pot sa urlu in scris pentru ca stiu ca tu o sa citesti, o sa te gandesti la multe lucruri si o sa imi spui foarte putine...

Viata e ciudata, derutanta si interesanta in acelasi timp... :)


Trilul cu care m-am trezit:

Niciun comentariu: