Pagini

18 august 2010

Iron Maiden - Cluj Napoca


Daca la AC/DC am spus “EXPLOZIV!” cand am fost intrebata cum a fost… la Iron Maiden pot sa spun “MAGNIFIC”!!! A fost un show care nu te-a lasat sa stai pe loc nicio secunda si iti venea tot timpul sa urli de nebunie.
Dorinta si mai mare de concert a venit in clipa in care am stat toti unii peste altii, ne inghesuiam pana la sufocare doar ca sa intram in zona A (zona din faţa scenei cu 5000 de locuri)…iar cand am reusit sa trecem de toata lumea si ne-am trezit cu o bratara pe mana nu puteam decat sa strigam un « aaaaaaaaaa » cat sa auda tot Clujul.
A fost incredibil cum auzeai piesele lor exact ca de pe un CD, dar mai aveai in jur 30.000 de oameni saltareti care iti umpleau corpul de vibratii. Toata lumea canta, toata lumea sarea, urla… si formau o mare de maini si de plete in vant.

Nu am destule cuvinte ca sa exprim tot ce a fost acolo, tot ce am simtit, toata nebunia care era in jur... de abia puteam sa fac poze sau sa filmez ca tot timpul imi venea sa sar… eram in extaz! Si asa am ramas pana acasa... mergand prin acea multime care ocupa strazile, bloca multimile, inunda magazinele si parca nu se mai sfarsea...

La fel ne-am facut si noi un record (care nu cred ca o sa il mai atingem vreodata) si am venit din Polus pana la Teatrul National pe jos... adica am strabatut jumatate Clujul si nici macar nu ne dadeam seama de asta in timp ce mergeam, picioarele erau cu mult inaintea noastra...


A fost un concert uimitor... si 2 nopti dupa asta am visat ca eram inca acolo. :)
 



6 comentarii:

Tudor Costin spunea...

A fost foarte tare, a fost spectacol. Desi comenteaza unii eu am vazut acolo ceva foarte tare

Josette spunea...

Da... cica probleme cu sonorizarea, dar mie nu mi s-a parut. Am auzit de vreo 2 ori ecou, dar am considerat ca face parte din spectacol :))

Tudor Costin spunea...

Si mai erau aia care comentau ca nu s-au intors pt bis, pe langa aia cu sunetu'

Josette spunea...

Pt ca nu si-au dat seama ca ultima piesa a fost de fapt bis... si eu am avut reactia asta pentru o clipa :))

brontozaurel spunea...

Vreau sa-i mai vad :)
Si nu doar in vis ;)

Josette spunea...

cred ca mai trebuie sa astepti ceva vreme... daca nu, fugi in Spania, poate ii mai prinzi ;)